Skravletråd :)

Får gjere det i starten av oktober. Når det er maaaange som treng mange innlegg:D kunne blitt interessant:D
Hehe god ide:p selv om slike innlegg ikke kommer noen vei og det alltid ender opp med at røykerene føler seg truffet og tar det personlig og melder seg ut til slutt.

Vil ikke tro det. De fleste som røyker vet nok hvor dumt det er av dem, og om man da lager en tråd for f.eks å få litt hjelp så hjelper det nok veldig lite å bli påminnet hvor dumme de er som røyker ;)
Mange svar i slike tråder som kunne vært unngått tenker jeg.
Det var ironi da:p er jo selvsagt ikke rart at de ikke liker å bli påminnet om skaden de gjør. Jeg hadde aldri rakket ned på noen som spurte om hjelp til å slutte. Men i generelle diskusjoner om røyk i svangerskap så må en kunne si sin mening uten at noen skal mene det er personangrep:)

Hehe god ide:p selv om slike innlegg ikke kommer noen vei og det alltid ender opp med at røykerene føler seg truffet og tar det personlig og melder seg ut til slutt.
Nei spesielt konstruktivt er det nok ikkje :-)

Det var ironi da:p er jo selvsagt ikke rart at de ikke liker å bli påminnet om skaden de gjør. Jeg hadde aldri rakket ned på noen som spurte om hjelp til å slutte. Men i generelle diskusjoner om røyk i svangerskap så må en kunne si sin mening uten at noen skal mene det er personangrep:)
Kommer litt an på tråden. Var en tråd her på generelt for ikke lenge siden der det stiltes direkte spørsmål til andre som røyket i svangerskapet. Da ser jeg ikke vitsen med at ikke-røykerene skal komme inn og dele sine syn og meninger. Var ikke det det ble spurt etter.

Kommer litt an på tråden. Var en tråd her på generelt for ikke lenge siden der det stiltes direkte spørsmål til andre som røyket i svangerskapet. Da ser jeg ikke vitsen med at ikke-røykerene skal komme inn og dele sine syn og meninger. Var ikke det det ble spurt etter.
Og det er jeg helt enig i! Da hadde jeg personlig ikke sagt noe. Men som sagt i genrelle diskusjoner som feks. Hva synes du om røyking i svangerskap. Da må en kunne si noe:p

• Liker
Reactions: BMC

Man bør absolutt kunne komme med meninger :D
Men det er noen innimellom som kunne formulert seg litt annerledes.

Uansett så er det vanskelig å tolke skrevne svar i forhold til om det blir sagt og da ;)

• Liker
Reactions: BMC
Man bør absolutt kunne komme med meninger :D
Men det er noen innimellom som kunne formulert seg litt annerledes.

Uansett så er det vanskelig å tolke skrevne svar i forhold til om det blir sagt og da ;)
Ja det er jo nettopp det som er utfordrende med skrivende diskusjoner. Hvordan en formulerer seg, mangelen på kroppsspråk og ironi.

Men når det er sagt så synes jeg at når en person tar et valg så må en kunne stå for det også. Noen er litt vel hårsår på enkelte ting og noen er litt drøye i ordbruken sin. Føler selv det er like mye begge deler her inne..

Back
Topp