Ja du er vel.. Hmm.. for hyggelig, positiv og koselig til t de andre liker det.. jo og fornuftigBare jeg som får masse negative ratings!*skjønner ikke*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du er vel.. Hmm.. for hyggelig, positiv og koselig til t de andre liker det.. jo og fornuftigBare jeg som får masse negative ratings!*skjønner ikke*
Hehe, du får sende PM og spørPå slike lykke til med fødselen osv, så jeg velger å tro folk har bommet
Ja, for jeg bruker jo aaaaaldri smileys![]()
![]()
![]()
Nettopp det jeg også sierHehe, du får sende PM og spør![]()
Ja, kan jo faktisk hende dei kan trekke tilbake tommelenNettopp det jeg også sier![]()
Men når det er sagt så synes jeg at når en person tar et valg så må en kunne stå for det også. Noen er litt vel hårsår på enkelte ting og noen er litt drøye i ordbruken sin. Føler selv det er like mye begge deler her inne..
Nei desverre. Ikke alltid lett å tenke over hvordan en formulerer seg..Helt enig. Og det er vel noe man ikke kan komme unna når man er på et forum.
På slike lykke til med fødselen osv, så jeg velger å tro folk har bommet
Ja, for jeg bruker jo aaaaaldri smileys![]()
![]()
![]()
Hehe, du får sende PM og spør![]()
Nettopp det jeg også sier![]()
Nettopp oppdaga at det finnes negative ratingsJa, kan jo faktisk hende dei kan trekke tilbake tommelen![]()
Hehe, sikkert fort gjortMye mulig bom der ja. Har klart å gjøre det selv faktisk, men heldigvis oppdaget det så jeg fikk gjort om![]()
Sikkert noen som ikke liker positive personerNettopp oppdaga at det finnes negative ratingsså orker ikke lage noe fuzz utav det
kunne sikkert gjort det med den ene jeg nettopp fikk, men samtidig kjenner jeg at det egentlig ikke betyr noe
er bare litt komisk å få tommel ned på innlegg som bare er positive
tror kanskje jeg har fått en som var uenig i noe som ble diskutert, og det er også helt greit
![]()
Er stort sett folk fra terminforumet vårt, så velger fortsatt å tro at de bommer, for jeg liker å tro at jeg er godt likt der inneSikkert noen som ikke liker positive personer![]()
Sendte hele kaka jo...!!!
De andre må ha spist den opp allerede![]()
Meget dårlig av dem, kunne latt det være igjen en bit altså. du får bake en ny. ASAP. Haha![]()
Er stort sett folk fra terminforumet vårt, så velger fortsatt å tro at de bommer, for jeg liker å tro at jeg er godt likt der inne![]()
Ja, da er nok det grunnenMen... kan kanskje være fordi jeg ikke har innstallert siste versjon på iphonen da. Så da vil den ikke oppdatere noe annet heller, før jeg har gjort det. Men har ikke plass på telefonen da ;P
Ja det kan jeg garantere at du erEr stort sett folk fra terminforumet vårt, så velger fortsatt å tro at de bommer, for jeg liker å tro at jeg er godt likt der inne![]()
Ååh!!!Mmm masse glasur er godt![]()
Ja, det hadde vært innmari kjekt på appen ogsåSkulle vært mulig med rating på appen og syns jeg. Litt kjedelig at det kun er like![]()
Jeg vet...Orker ikke bruke appen på iphone engang, krasjer jo for annahvert innlegg jeg leser.....
Så du måtte slenge inn enda et bilde av kaka di???Du skal få en hel en for deg selv du![]()