Skravletråd :)

Men når det er sagt så synes jeg at når en person tar et valg så må en kunne stå for det også. Noen er litt vel hårsår på enkelte ting og noen er litt drøye i ordbruken sin. Føler selv det er like mye begge deler her inne..

Helt enig. Og det er vel noe man ikke kan komme unna når man er på et forum.

På slike lykke til med fødselen osv, så jeg velger å tro folk har bommet ;)

Ja, for jeg bruker jo aaaaaldri smileys :rolleyes: :p :)

Mye mulig bom der ja. Har klart å gjøre det selv faktisk, men heldigvis oppdaget det så jeg fikk gjort om :D

• Liker
Reactions: BMC
Hehe, du får sende PM og spør;)
Nettopp det jeg også sier:p
Ja, kan jo faktisk hende dei kan trekke tilbake tommelen:-)
Nettopp oppdaga at det finnes negative ratings :p så orker ikke lage noe fuzz utav det :) kunne sikkert gjort det med den ene jeg nettopp fikk, men samtidig kjenner jeg at det egentlig ikke betyr noe :) er bare litt komisk å få tommel ned på innlegg som bare er positive :p tror kanskje jeg har fått en som var uenig i noe som ble diskutert, og det er også helt greit :)

Nettopp oppdaga at det finnes negative ratings :p så orker ikke lage noe fuzz utav det :) kunne sikkert gjort det med den ene jeg nettopp fikk, men samtidig kjenner jeg at det egentlig ikke betyr noe :) er bare litt komisk å få tommel ned på innlegg som bare er positive :p tror kanskje jeg har fått en som var uenig i noe som ble diskutert, og det er også helt greit :)
Sikkert noen som ikke liker positive personer:p

Sikkert noen som ikke liker positive personer:p
Er stort sett folk fra terminforumet vårt, så velger fortsatt å tro at de bommer, for jeg liker å tro at jeg er godt likt der inne :p

Sendte hele kaka jo...!!! :o
De andre må ha spist den opp allerede :p

Meget dårlig av dem, kunne latt det være igjen en bit altså. du får bake en ny. ASAP. Haha :-)

Vedlegg

• 1411910464895.jpg
    1411910464895.jpg
    48 KB · Visninger: 8
Er stort sett folk fra terminforumet vårt, så velger fortsatt å tro at de bommer, for jeg liker å tro at jeg er godt likt der inne :p

Skjønner ikke hvordan jeg får gitt det der jeg? Har funnet tommel opp, men ikke de andre tegnene når jeg er inne og ser på ratings. Ikke at jeg har som mål og gi tommelen ned da haha. Og hvordan får man alle de smileyene? Jeg får bare de vanlige, glad, sur og blunkefjes. Hmmm

Back
Topp