Skravletråd :)

Ja. for eks fødebrevtråden... TS spør "hva skrev dere i fødebrevet"... og så svarer folk med "jeg skrev ikke fødebrev og følte ikke behov for det"....

Hva f*** :-S Er så idiotisk.
Haha, tippar du har lest mitt svar. Svarar av og til på generelt. Men akkurat eksempelet ditt er eg litt uenig i faktisk. Der meiner eg det er nyttig å svare at ein ikkje skreiv brev. Så TS ser at veldig mange ikkje skeiv brev, og då føler ho kanskje Ikkje at ho MÅ. Men men. Smak og behag:-)

Det er da forståelig. Hadde nok ikke giddet det selv heller ;)

Syns man ofte bruker altfor mye penger på mobil. Jeg har gjerne min i flere år... men denne gangen var den ikke mulig å redde :( samboer skulle fikse den, selvfølgelig. Og da ble den helt ødelagt :(

Haha, tippar du har lest mitt svar. Svarar av og til på generelt. Men akkurat eksempelet ditt er eg litt uenig i faktisk. Der meiner eg det er nyttig å svare at ein ikkje skreiv brev. Så TS ser at veldig mange ikkje skeiv brev, og då føler ho kanskje Ikkje at ho MÅ. Men men. Smak og behag:)

TS skriver "Har absolutt ingen anelse om hva jeg skal/kan skrive i føde brevet. Noen tips? Evt hva skrev du"

Hvorfor da svare med "jeg skrev ikke brev" ...

:-S

Hun har tydeligvis bestemt seg for at hun vil skrive brev da. Så da kan man jo svare på det hun spør om, og gi tips om hva hun kan skrive.

Haha, tippar du har lest mitt svar. Svarar av og til på generelt. Men akkurat eksempelet ditt er eg litt uenig i faktisk. Der meiner eg det er nyttig å svare at ein ikkje skreiv brev. Så TS ser at veldig mange ikkje skeiv brev, og då føler ho kanskje Ikkje at ho MÅ. Men men. Smak og behag:-)

Ser den og. Men om det blir sånt på veldig mange tråder, så kan det virke som det kun er for å skrive noe.
Kommer litt an på spørsmålet vil jeg si egentlig ;)

Syns man ofte bruker altfor mye penger på mobil. Jeg har gjerne min i flere år... men denne gangen var den ikke mulig å redde :( samboer skulle fikse den, selvfølgelig. Og da ble den helt ødelagt :(

Samme her. Jeg har stort sett kjøpt til 1 krone... :p
Den jeg har nå, vant samboer i en julekalender på Lefdal for 2 år siden ;)

Samme her. Jeg har stort sett kjøpt til 1 krone... :p
Den jeg har nå, vant samboer i en julekalender på Lefdal for 2 år siden ;)

Joa... 1 kroner, med bindingstid hvor totalsummen blir 6-7000 kroner ;-)

Hmm...det var rart???

Men... kan kanskje være fordi jeg ikke har innstallert siste versjon på iphonen da. Så da vil den ikke oppdatere noe annet heller, før jeg har gjort det. Men har ikke plass på telefonen da ;P

Det kan godt være..hehe
Lenge siden jeg har kjøpt meg tlf da :)
Min forrige fikk jeg i julegave :D

Er foreløpig fornøyd med iphone egentlig da :) den synkroniserer alle bildene med både padda og macen min. Så det er jo utrolig praktisk :D

Back
Topp