Skravletråd :)

Men tror du kan se det via mobil også? Litt usikker... jeg bruker som regel PC, føler det er mye enklere :)

Sjekket nå... kan ikke se det via appen, men hvis du logger deg inn via nettet så blir det det samme som ved pc. Litt merkelig at man ikke kan se profilen ia mobil da.

Trykk på silhuetten oppe til høyre så får jeg det opp på appen ihvertfall ;)

Vedlegg

• 1411903195115.jpg
    1411903195115.jpg
    36,3 KB · Visninger: 5
Ja :) men gidder ikke spy ut innlegg etter innlegg bare for å få flere innlegg.

Kremt. Ja. Nei. Mye lite konstruktive svar i enkelte tråder her inne... hva skjer med å svare "vet ikke" på det TS spør om... er bare å holde kjeft da :P
Haha...enig med deg:p
Finnes vel endel svar her inne som man kunne spart seg;)

Trykk på silhuetten oppe til høyre så får jeg det opp på appen ihvertfall ;)
Haha, sjå der ja. Eg gikk inn via nettleser på mobil eg,og då funka det ikkje. Men no kom det jo opp med ein gong:D takk!

Haha...enig med deg:p
Finnes vel endel svar her inne som man kunne spart seg;)

Ja. for eks fødebrevtråden... TS spør "hva skrev dere i fødebrevet"... og så svarer folk med "jeg skrev ikke fødebrev og følte ikke behov for det"....

Hva f*** :-S Er så idiotisk.

Har ikke gått glipp av en oppdatering... Så da er det bare sånn med iphone tydeligvis.

Ja :) men gidder ikke spy ut innlegg etter innlegg bare for å få flere innlegg.

Kremt. Ja. Nei. Mye lite konstruktive svar i enkelte tråder her inne... hva skjer med å svare "vet ikke" på det TS spør om... er bare å holde kjeft da :P

Helt enig i den når TS har et spørsmål :)

Men i en skravletråd som dette, blir det jo litt annerledes ;) stort sett her jeg har sanket innlegg, og jeg har forsåvidt ikke prøvd på det heller.
Bare skravler og koser meg jeg :D

Har sikkert blitt for stor aktivitet til at dei klarar å få oversikt...

Ja. Men de kan for eks gå inn på profilen til de som ligger på toppen, og gå gjennom innleggene deres for å se om det bare er ja/nei/hehe-svar hele veien, eller om disse brukerne faktisk bidrar med noe vettugt...

Back
Topp