Skravletråd :)

Så koselig å lage babyrom:D
Får vi se bilder når det er ferdig??
Kan få tatt et bilde før og etter... I helgen skal vi bare male det stygge furutaket... Rommet blir nok ikke ferdig på en stund. Vi skal ha smartpanel der inne i lys grå og bytte vindu. Skal bestille materialer til mye annet samtidig, så vi får alt levert hjem. Kommer nok på rundt hundre tusen, så tar nok noen uker fra vi bestiller til vi har alt;)

Heilt enig! Ho kan å synge. Men eg syns ikkje det var fint:p

Syntes ikke sangen passet til henne. Ho kan sikkert få til en annen sjange veldig bra, men er ikke alle som passer til alt bare :D

Hahahaha.. Da var jeg tilbake på sofaen.. Ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg..
Sortere 15 000 bilder på farmor sin laptop kommer til å ta tid kjenner jeg :P

Hahahaha.. Da var jeg tilbake på sofaen.. Ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg..
Wow,15.000!! Og eg trudde eg hadde mange usorterte med eit par tusen:p

Ja, stakkars. Kan ikkje vere lett alltid! Dei er jo ganske unge mange av dei..

Jeg hadde aldri tørt å stå der... :o
Men man hører ofte om de kan synge selv om de er veldig nervøse da ;)

15000 ja...det tar sin tid ;)
Hvor langt kom du da?

NO shit :P har sitti forran laptopen hennes i hele dag. slettet så mys som 1300 bilder som lå dobbelt lagret.. Å jeg er ikke ferdig ennå :P

Haha, kjempegøy med doble da :p
Har slettet noen av de for sjefen min og. De er visst litt for lett å lage tror jeg ;)

Hihi, for en morsom jobb ;)
Det er langtekkelig. Men litt morro er det. Hun har jo masse bilder er Vesla å sånn som jeg ikke har.. Å bilder av MEG. Det er nesten så skjeldent at du aner ikke.. Jeg er jo som regel BAK kamera :P

Haha, kjempegøy med doble da :p
Har slettet noen av de for sjefen min og. De er visst litt for lett å lage tror jeg ;)
Ja det skal jeg si deg de er.. Farmor har gjort det på følgene måte...

eks :
1 januar. overført fra kamera.. Men ikke slettet fra kamera
1. februar. Overført ALT fra kamera men ikke slettet..
osv osv.. You get my drift :P

Back
Topp