Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Føler meg så dum atte![]()
Er jo ingen som hører deg uansett, så det gjør ille noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg så dum atte![]()
Her skal det ryddast. Og vaskast kle. Før gubben reiser på søndag. Då blir eg aleine heime med minsta, og då er det ikkje alltid så lett å få gjort veldig mykje heime, alt etter hennar humørHar dere noen planer for helgen da damer?
Det går nesten ikke fremover i den serien, men sami har fire barn nå! Hahahaoooohhh.... det er det lenge siden jeg har sett..skedd noe nytt? hahahaha
Fordi jeg elsker hvitt og blir ikke lei. Svart blir for mørkt for meg. Trefarget er jeg ikke noe glad i. Veggene rundt blir grå.Hvorfor hvitt? Egentlig litt lei mitt allerede jeg..![]()
Kjøkkenet er ikke bestilt enda. Har bare innhentet priser. Vi skal starte på rommet til nye babyen. De andre soverommene var tatt da vi flyttet inn.Oppussing er moro
Er det kjøkkenet??
4??? oij oij... husker ikke når jeg så det sist..men det var vel rundt den tiden de kranglet om tvillingeneDet går nesten ikke fremover i den serien, men sami har fire barn nå! Hahahanår så du sist? Går på tv 6
Ja det hjelper seg her nå... men pga været har jeg ikke fått malt ennåGod morgen
Høres deilig ut å ikke gjøre noe
Har dere blitt ferdig med mye da?
Jada, han var blid da jeg tok farvel på SFOHaha, herlig!! Ordna det seg etterkvart då?
Det er santEr jo ingen som hører deg uansett, så det gjør ille noe![]()
Jepp, skal jobbe, jobbe, jobbeHar dere noen planer for helgen da damer?
Enig, hvitt er lekkertFordi jeg elsker hvitt og blir ikke lei. Svart blir for mørkt for meg. Trefarget er jeg ikke noe glad i. Veggene rundt blir grå.
Så koselig å lage babyromKjøkkenet er ikke bestilt enda. Har bare innhentet priser. Vi skal starte på rommet til nye babyen. De andre soverommene var tatt da vi flyttet inn.
Skal på kake hos svigermor idag, hun har bursdag. Så skal vi være faddere i dåp på søndag, så det blir koseligHar dere noen planer for helgen da damer?
Har dere noen planer for helgen da damer?
Her er det overskyet men heldigvis 17 graderHvordan er været da jenter?
Her så det veldig bra ut helt til det begynte å hølje ned! Blåser og greier... Heldigvis 12 grader eller noe ute da![]()
Fordi jeg elsker hvitt og blir ikke lei. Svart blir for mørkt for meg. Trefarget er jeg ikke noe glad i. Veggene rundt blir grå.
Hehe...blir koselig å hjelpe farmor daSåååååå.... der smuldret den "fridagen" bort..
Farmor ringte. Trenger hjelp til å rydde opp i bildene sine på laptopen![]()