Skravletråd :)

Har dere noen planer for helgen da damer?
Her skal det ryddast. Og vaskast kle. Før gubben reiser på søndag. Då blir eg aleine heime med minsta, og då er det ikkje alltid så lett å få gjort veldig mykje heime, alt etter hennar humør:-)

Det går nesten ikke fremover i den serien, men sami har fire barn nå! Hahaha:D når så du sist? Går på tv 6
4??? oij oij... husker ikke når jeg så det sist..men det var vel rundt den tiden de kranglet om tvillingene ;)

God morgen :)
Høres deilig ut å ikke gjøre noe :D
Har dere blitt ferdig med mye da?
Ja det hjelper seg her nå... men pga været har jeg ikke fått malt ennå :( Å vi venter fortsatt på deler til gressklipperen så gresset er rimelig høyt nå. :P Men det hjelper seg :P

Skal på kake hos svigermor idag, hun har bursdag. Så skal vi være faddere i dåp på søndag, så det blir koselig:) første fadderne mitt, trodde aldri jeg skulle bli fadder noen gang :)

Hvordan er været da jenter?
Her så det veldig bra ut helt til det begynte å hølje ned! Blåser og greier... Heldigvis 12 grader eller noe ute da:)

Såååååå.... der smuldret den "fridagen" bort.. :P
Farmor ringte. Trenger hjelp til å rydde opp i bildene sine på laptopen :P

Vaske grunnmur, trille pukk, se på noen stoler som skal trekkes om og avslutte med bursdagsfering på søndag :)
Du da? Noen spennende planer der?

Fordi jeg elsker hvitt og blir ikke lei. Svart blir for mørkt for meg. Trefarget er jeg ikke noe glad i. Veggene rundt blir grå.

God nok grunn det! ;)
Lys eller mørk grå?
Har dere stort kjøkken?

Back
Topp