Skravletråd :)

Det er langtekkelig. Men litt morro er det. Hun har jo masse bilder er Vesla å sånn som jeg ikke har.. Å bilder av MEG. Det er nesten så skjeldent at du aner ikke.. Jeg er jo som regel BAK kamera :p
Hehe, kjenner til den der :p Jeg er også kameramann ;)

Ganske langt egentlig.. Men det er mye igjen.. har frigitt 16 GB bare på bilder som dobbelt lagret :P

Blir litt kjedelig etterhvert vil jeg tro ;)

Hehe, kjenner til den der :p Jeg er også kameramann ;)
Godt det ikke bare er meg.. Jeg blir ikke fornøyd med bildene mannen tar :P MÅ liksom gjøre det selv :P

Ja det skal jeg si deg de er.. Farmor har gjort det på følgene måte...

eks :
1 januar. overført fra kamera.. Men ikke slettet fra kamera
1. februar. Overført ALT fra kamera men ikke slettet..
osv osv.. You get my drift :P

Hahaha, da hoper det seg fort opp ja :p

NO shit :P har sitti forran laptopen hennes i hele dag. slettet så mys som 1300 bilder som lå dobbelt lagret.. Å jeg er ikke ferdig ennå :P
Er du god på kommandolinjeprogram? For der fins gode program som automatisk fjerner doble bilder:D

jepp.. Å det gjør ikke jobben lettere at kamera har laget en mappe pr DAG. Så en 14 dagers tur til Tennerife ligger da i 14 forskjellige mapper..

Høres slitsomt ut. Burde få inn et program som sletter det automatisk ;)

Er du god på kommandolinjeprogram? For der fins gode program som automatisk fjerner doble bilder:D
Hjelper ikke når bildene er lagret under forskjellige navn :P
Hadde ei mappe som het Kreta 2011 som inne holdt bilder tilbake fra jul 09. Å alle het Kreta 2011.
Å de samme bildene uten om de fra Kreta lå også i 4 andre mapper med forskjellige navn :P

Høres slitsomt ut. Burde få inn et program som sletter det automatisk ;)
Det som er greia er at kamera spør om du vil slette bildene etter at de er overført. Men farmor har ikke turt å slette dem, for hun var redd for at de ble slettet på laptopen også :P

Det som er greia er at kamera spør om du vil slette bildene etter at de er overført. Men farmor har ikke turt å slette dem, for hun var redd for at de ble slettet på laptopen også :P

Finnes mange program visstnok som sletter doble filer på laptopen da. De sletter vel ikke på kameraet, men de legger seg ikke dobbelt på laptopen ;)
Den går gjennom filene og det skal visst ikke ha noe å si at de har forskjellige navn :)
Google it :D

Finnes mange program visstnok som sletter doble filer på laptopen da. De sletter vel ikke på kameraet, men de legger seg ikke dobbelt på laptopen ;)
Den går gjennom filene og det skal visst ikke ha noe å si at de har forskjellige navn :)
Google it :D
Hva skal jeg google etter da? Noen søkeord å foreslå? huet mitt jobber tregt i kveld :P

find and delete duplicate files software ;)

Mannen sjekker det ut litt han og ;) hehe

Hjelper ikke når bildene er lagret under forskjellige navn :P
Hadde ei mappe som het Kreta 2011 som inne holdt bilder tilbake fra jul 09. Å alle het Kreta 2011.
Å de samme bildene uten om de fra Kreta lå også i 4 andre mapper med forskjellige navn :P
Det er ingen problem. Dei kan lese metadata. Me hadde samme problem for ikkje så lenge sidan:)

Back
Topp