Kh89
Elsker forumet
Hehe, kjenner til den derDet er langtekkelig. Men litt morro er det. Hun har jo masse bilder er Vesla å sånn som jeg ikke har.. Å bilder av MEG. Det er nesten så skjeldent at du aner ikke.. Jeg er jo som regel BAK kamera![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, kjenner til den derDet er langtekkelig. Men litt morro er det. Hun har jo masse bilder er Vesla å sånn som jeg ikke har.. Å bilder av MEG. Det er nesten så skjeldent at du aner ikke.. Jeg er jo som regel BAK kamera![]()
Ganske langt egentlig.. Men det er mye igjen.. har frigitt 16 GB bare på bilder som dobbelt lagret![]()
Godt det ikke bare er meg.. Jeg blir ikke fornøyd med bildene mannen tarHehe, kjenner til den derJeg er også kameramann
![]()
Ja det skal jeg si deg de er.. Farmor har gjort det på følgene måte...
eks :
1 januar. overført fra kamera.. Men ikke slettet fra kamera
1. februar. Overført ALT fra kamera men ikke slettet..
osv osv.. You get my drift![]()
Eg hadde heller aldri turtJeg hadde aldri tørt å stå der...
Men man hører ofte om de kan synge selv om de er veldig nervøse da![]()
hehe ja littBlir litt kjedelig etterhvert vil jeg tro![]()
jepp.. Å det gjør ikke jobben lettere at kamera har laget en mappe pr DAG. Så en 14 dagers tur til Tennerife ligger da i 14 forskjellige mapper..Hahaha, da hoper det seg fort opp ja![]()
Eg hadde heller aldri turtså skal vel Ikkje klage. Hehe
Er du god på kommandolinjeprogram? For der fins gode program som automatisk fjerner doble bilderNO shithar sitti forran laptopen hennes i hele dag. slettet så mys som 1300 bilder som lå dobbelt lagret.. Å jeg er ikke ferdig ennå
![]()
jepp.. Å det gjør ikke jobben lettere at kamera har laget en mappe pr DAG. Så en 14 dagers tur til Tennerife ligger da i 14 forskjellige mapper..
Hjelper ikke når bildene er lagret under forskjellige navnEr du god på kommandolinjeprogram? For der fins gode program som automatisk fjerner doble bilder![]()
Det som er greia er at kamera spør om du vil slette bildene etter at de er overført. Men farmor har ikke turt å slette dem, for hun var redd for at de ble slettet på laptopen ogsåHøres slitsomt ut. Burde få inn et program som sletter det automatisk![]()
Ja, dagens besteHun som synger nå er flink![]()
Det som er greia er at kamera spør om du vil slette bildene etter at de er overført. Men farmor har ikke turt å slette dem, for hun var redd for at de ble slettet på laptopen også![]()
Hva skal jeg google etter da? Noen søkeord å foreslå? huet mitt jobber tregt i kveldFinnes mange program visstnok som sletter doble filer på laptopen da. De sletter vel ikke på kameraet, men de legger seg ikke dobbelt på laptopen
Den går gjennom filene og det skal visst ikke ha noe å si at de har forskjellige navn
Google it![]()
Hva skal jeg google etter da? Noen søkeord å foreslå? huet mitt jobber tregt i kveld![]()
find and delete duplicate files software
Mannen sjekker det ut litt han oghehe
Det er ingen problem. Dei kan lese metadata. Me hadde samme problem for ikkje så lenge sidanHjelper ikke når bildene er lagret under forskjellige navn
Hadde ei mappe som het Kreta 2011 som inne holdt bilder tilbake fra jul 09. Å alle het Kreta 2011.
Å de samme bildene uten om de fra Kreta lå også i 4 andre mapper med forskjellige navn![]()
Snille mannen din!Glemte å quote![]()
SpennendeDet er ingen problem. Dei kan lese metadata. Me hadde samme problem for ikkje så lenge sidan![]()