Skravletråd :)

Kjedelig. La meg 22. Vært småsyk i hele dag med lett feber, vonde ledd og hodepine. Så jeg sovna fort. Mannen fikk ikke sove. Så han sto opp for 30 min siden. Og nå ligger jeg her. Akkurat som jeg har sovet alt jeg bør. Crap. :( :p
Æsj...høres slitsomt ut:confused:
Håper du fikk sove litt til?!

God morgen. I dag skal jeg kjøre flokken til barnehage og jobb, innom min mor før barnehagelevering for å spise frokost, til ski Kl 10, bytte en ting på babyshop, kjøpe maling og utstyr på flugger, møte en venninne til lunsj Kl 11, møte norema Kl 13 for å tegne det tredje kjøkkenet og innom butikken før jeg henter dem på jobb og barnehage Kl 16. Så er det hjem, lage middag og styre med det vanlige før ungen skal legges. Så det går i ett i 13 timer fremover nå... Bekkenet skriker allerede om hjelp....
Hjelp:p
Lykke til med alt i dag!!

Ha en fin dag alle sammen :)
Ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre idag. Skal iallefall levere i bhg straks. Vi er litt trege på mårraskvisten:)
Skulle kanskje begynt å sortere klær å leker. Åh.... Men det er så slitsomt! Hvis jeg drar å trener først, gidder jeg ikke det etterpå.

Haha...ja, det er folksomt:p
Åsså kan jeg kun ligge en vei. Snur jeg meg sparker 4 åringen (Ronja btw) meg i magen. Føler meg helt sammentrykt på venstre side :D

Hørtes smart og vondt ut:p
Men sikkert effektivt;)

Har ikke prøvd det selv, men im man slår hardt nok funker det sikkert en god stund :p mulig man får hodepine når man våkner da :(

Klart jeg kjenner det:oops: klarte knapt stå opp idag:p
Hvilenatt er fantastisk!!

Så bra noen kjenner det da :p
Her har jeg nesten mistet følelsen i armen, men tror ikke det har med treninga å gjøre..hehe

Det er sikkert og visst :D
34
Får hjelpe til jeg også da :)
Her blir det ikke 2000 før neste mnd dessverre. Kaaaaanskje jeg klarer å karre meg opp på 1200.

Back
Topp