Håper du har hatt en fin nattMen nå detter øyelokkene igjen.
God natt alle mann![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har hatt en fin nattMen nå detter øyelokkene igjen.
God natt alle mann![]()
Æsj...høres slitsomt utKjedelig. La meg 22. Vært småsyk i hele dag med lett feber, vonde ledd og hodepine. Så jeg sovna fort. Mannen fikk ikke sove. Så han sto opp for 30 min siden. Og nå ligger jeg her. Akkurat som jeg har sovet alt jeg bør. Crap.![]()
![]()
God morgenGod morgen![]()
HjelpGod morgen. I dag skal jeg kjøre flokken til barnehage og jobb, innom min mor før barnehagelevering for å spise frokost, til ski Kl 10, bytte en ting på babyshop, kjøpe maling og utstyr på flugger, møte en venninne til lunsj Kl 11, møte norema Kl 13 for å tegne det tredje kjøkkenet og innom butikken før jeg henter dem på jobb og barnehage Kl 16. Så er det hjem, lage middag og styre med det vanlige før ungen skal legges. Så det går i ett i 13 timer fremover nå... Bekkenet skriker allerede om hjelp....
Sov godtNja. Tok si tid. Og ikke noe god da. Bare vridd meg. Men nå er minsta levert. Eldste går snart til skolen. Og da skal jeg legge meg igjen ja![]()
God morgenOg god morgon jaynskjer alle ein herlig dag
![]()
OverkommeligHåper du har hatt en fin natt![]()
Haha...ja, det er folksomtOverkommeligtrangt med 3,5 person i senga. Magen er den halve
![]()
Åsså kan jeg kun ligge en vei. Snur jeg meg sparker 4 åringen (Ronja btw) meg i magen. Føler meg helt sammentrykt på venstre sideHaha...ja, det er folksomt![]()
Jepp, nå er det bare 37 igjenYeeiisnart i mål tenker jeg?!
Vet du, det blir faktisk jeg ogsåOj! Blir småsliten av å lesemen lykke til! Håpar det går bra
![]()
Det er sikkert og visstJa, ser ut som du har litt å styre med da..
Slipper å kjede deg da![]()
Hørtes smart og vondt ut
Men sikkert effektivt![]()
Klart jeg kjenner detklarte knapt stå opp idag
Hvilenatt er fantastisk!!
Håper du har sovet godt![]()
Får hjelpe til jeg også daDet er sikkert og visst![]()
34