Men nå detter øyelokkene igjen.
God natt alle mann
God natt alle mann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ekstra godt med rosé då jaGleder meg til sommeren![]()
God natt, sov godtMen nå detter øyelokkene igjen.
God natt alle mann![]()
Jepp, til 2000...Teller du ned igjen???
Sov godt!![]()
God morgen. I dag skal jeg kjøre flokken til barnehage og jobb, innom min mor før barnehagelevering for å spise frokost, til ski Kl 10, bytte en ting på babyshop, kjøpe maling og utstyr på flugger, møte en venninne til lunsj Kl 11, møte norema Kl 13 for å tegne det tredje kjøkkenet og innom butikken før jeg henter dem på jobb og barnehage Kl 16. Så er det hjem, lage middag og styre med det vanlige før ungen skal legges. Så det går i ett i 13 timer fremover nå... Bekkenet skriker allerede om hjelp....Hva skjer i morgen da?
Sov godt da![]()
God morgen...God morgen![]()
Tjash... Jeg bryr meg ikke, hahatror ikke det er så viktig.
Mente rosè, ikke rosa
Trenger ikke være alkohol bestandig liksom. Blir ei stund til her iallefall! Kjenner det går helt fint.
God morgen. I dag skal jeg kjøre flokken til barnehage og jobb, innom min mor før barnehagelevering for å spise frokost, til ski Kl 10, bytte en ting på babyshop, kjøpe maling og utstyr på flugger, møte en venninne til lunsj Kl 11, møte norema Kl 13 for å tegne det tredje kjøkkenet og innom butikken før jeg henter dem på jobb og barnehage Kl 16. Så er det hjem, lage middag og styre med det vanlige før ungen skal legges. Så det går i ett i 13 timer fremover nå... Bekkenet skriker allerede om hjelp....
Kjedelig. La meg 22. Vært småsyk i hele dag med lett feber, vonde ledd og hodepine. Så jeg sovna fort. Mannen fikk ikke sove. Så han sto opp for 30 min siden. Og nå ligger jeg her. Akkurat som jeg har sovet alt jeg bør. Crap.![]()
![]()
Nja. Tok si tid. Og ikke noe god da. Bare vridd meg. Men nå er minsta levert. Eldste går snart til skolen. Og da skal jeg legge meg igjen jaHåper du fikk sove til slutt og at formen er bedre![]()
Nja. Tok si tid. Og ikke noe god da. Bare vridd meg. Men nå er minsta levert. Eldste går snart til skolen. Og da skal jeg legge meg igjen ja![]()
Takk. Håper dagen din blir fin. Tross for jobbIkke noe gøy det der
Håper du får sove godt nå da
Får vel jobbe litt her jeg da..
Oj! Blir småsliten av å leseGod morgen. I dag skal jeg kjøre flokken til barnehage og jobb, innom min mor før barnehagelevering for å spise frokost, til ski Kl 10, bytte en ting på babyshop, kjøpe maling og utstyr på flugger, møte en venninne til lunsj Kl 11, møte norema Kl 13 for å tegne det tredje kjøkkenet og innom butikken før jeg henter dem på jobb og barnehage Kl 16. Så er det hjem, lage middag og styre med det vanlige før ungen skal legges. Så det går i ett i 13 timer fremover nå... Bekkenet skriker allerede om hjelp....
Hørtes smart og vondt utTja, si det...
Får noen til å slå deg i hodet med noe hardt?![]()
Klart jeg kjenner detTakk for dethåper dere kjenner at jeg har trent for dere og
Deilig med en hvilenatt da![]()
Dirty dancingNokon som har eit godt forslag til ein skikkelig jentefilm eg kan sjå når eg er aleine heime? :-D
Håper du har sovet godtDa er jeg slakt i senga...
Sov godt![]()