Skravletråd :)

Får en fin dag på jobb imårra du da :D
Tror du jeg har lyst på vin eller??? :eek:
Sånn skikkelig kårni - engelsk. Skikkelig ungdomsskole. Skal lese og svare på noen oppgaver. Men man husker jo selv hvordan det var, man leser jo ikke, man leter etter svarene i teksten :p

Skulle ønske jeg hadde fri... :D
Du får kjøpe noe alkoholfritt ;)

Også skriver rett av nesten? :p
Hihi.
Det var tider det :)

Skulle ønske jeg hadde fri... :D
Du får kjøpe noe alkoholfritt ;)

Også skriver rett av nesten? :p
Hihi.
Det var tider det :)
Blir ikke helt det samme. Men har funnet en rosa som er ok.

Skrive mer eller mindre rett av ja, jeg skrev han siterte. Ikke jeg som får karakter på det :p

Blir ikke helt det samme. Men har funnet en rosa som er ok.

Skrive mer eller mindre rett av ja, jeg skrev han siterte. Ikke jeg som får karakter på det :p

Jeg ble veldig glad i alkoholfri øl i sommer jeg da. Tjekkisk :)

Får håpe karakteren blir bra uansett da ;)

Nokon som har eit godt forslag til ein skikkelig jentefilm eg kan sjå når eg er aleine heime? :-D

Det var nok effektiv måte å lære språket på :)

Absolutt! :) blir ganske tvunget når man ikke har noe valg liksom :p haha :D
Men det ligger jo inne hos de fleste nordmenn vil jeg tro, bare litt trening som skal til. Og da er det kjekt og snakke med noen som ikke kan norsk :D

Absolutt! :) blir ganske tvunget når man ikke har noe valg liksom :p haha :D
Men det ligger jo inne hos de fleste nordmenn vil jeg tro, bare litt trening som skal til. Og da er det kjekt og snakke med noen som ikke kan norsk :D
Det er jo det.. SKikkelig kjekt :) Budde ei stund i USA, og storkosa meg med å kun snakke engelsk. Drøymte på engelsk, og tenkte på engelsk:-)

Det er jo det.. SKikkelig kjekt :) Budde ei stund i USA, og storkosa meg med å kun snakke engelsk. Drøymte på engelsk, og tenkte på engelsk:-)

Så gøy da :( hvor bodde du?
Har så lyst å dra på ferie til California for å besøke familie, men har foreløpig ikke hatt råd :(

Da er jeg slakt i senga... :p
Sov godt :D

Så gøy da :( hvor bodde du?
Har så lyst å dra på ferie til California for å besøke familie, men har foreløpig ikke hatt råd :(
Budde i Orlando i Florida:-)
California er også kjempefint! Har vore på ferie der. Men blir nok ei stund til me også har råd til å reise over igjen...

Jeg ble veldig glad i alkoholfri øl i sommer jeg da. Tjekkisk :)

Får håpe karakteren blir bra uansett da ;)
Tjash... Jeg bryr meg ikke, haha:) tror ikke det er så viktig.

Mente rosè, ikke rosa:p
Trenger ikke være alkohol bestandig liksom. Blir ei stund til her iallefall! Kjenner det går helt fint.

Tjash... Jeg bryr meg ikke, haha:) tror ikke det er så viktig.

Mente rosè, ikke rosa:p
Trenger ikke være alkohol bestandig liksom. Blir ei stund til her iallefall! Kjenner det går helt fint.
Mmm, rosévin:-)

Back
Topp