Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt, sov godtNatta alle sammen, sov godt.
Joda, men er så rar tanke. Tar over huset neste tirsdag. Vi er redd vi ikke kommer til å trives like bra osv.Det høres jo veldig bra ut. Deilig med større plass sikkert![]()
Godnatt og drøm søttNatta alle sammen, sov godt.
Joda, men er så rar tanke. Tar over huset neste tirsdag. Vi er redd vi ikke kommer til å trives like bra osv.
Alt er dessverre vondt. Men ting må gjøres fordi! Er gubben hjemme tar jeg kun ut øverste i oppvaskmaskina. Er jo så teit men.... Føler meg lat når jeg spør han om ting og tjenester. Men gjør jo det sjelden ellers.Nei, er vel ikke det letteste å gjøre for deg nå nei, men alt man får til uten at det er smertefullt på "feil" måte er vel bra tenker jeg![]()
Joda, men er redd det ikke blir "vårt" på en måte hvis du skjønnerÅh, tror dere ikke det da?Hva vil dere ikke trives med evt?
Vi elsker alt den plassen vi har iallefall. Blir bare mer og mer glad i huset vårt.
Joda, men er redd det ikke blir "vårt" på en måte hvis du skjønnermen forhåpentligvis blir det kjempebra
![]()
Lenge siden dere kjøpte da?Skjønner. Vi får nå tro det blir veldig bra.
Her er det så mye å gjøre at det er umulig å unngå at det blir "vårt"![]()
Lenge siden dere kjøpte da?
Vi skal gjøre litt, og med våre ting og håndduker på badet, gardiner og alt det der blir det nok vårt. Leker og rot og lukt![]()
Alt er dessverre vondt. Men ting må gjøres fordi! Er gubben hjemme tar jeg kun ut øverste i oppvaskmaskina. Er jo så teit men.... Føler meg lat når jeg spør han om ting og tjenester. Men gjør jo det sjelden ellers.
NattaSov godt alle![]()
Vi har 1 mnd på oss til å fikse litt. Men vil jo inn så fort som muligHar vel eid huset i nesten 2år snart, men flyttet ikke inn med engang. Først pusset vi opp et soverom og begge hovedstuene.
Det er sant![]()
Jeg er litt lat også, hihiDu er ikke lat fordi da
Men kjenner følelsen!
Takk for detGod jobbvakt
Begynte kl 1930Når begynner du?