Skravletråd :)

Det høres jo veldig bra ut. Deilig med større plass sikkert;)
Joda, men er så rar tanke. Tar over huset neste tirsdag. Vi er redd vi ikke kommer til å trives like bra osv.

Joda, men er så rar tanke. Tar over huset neste tirsdag. Vi er redd vi ikke kommer til å trives like bra osv.

Åh, tror dere ikke det da?:) Hva vil dere ikke trives med evt?
Vi elsker alt den plassen vi har iallefall. Blir bare mer og mer glad i huset vårt.

Nei, er vel ikke det letteste å gjøre for deg nå nei, men alt man får til uten at det er smertefullt på "feil" måte er vel bra tenker jeg ;)
Alt er dessverre vondt. Men ting må gjøres fordi! Er gubben hjemme tar jeg kun ut øverste i oppvaskmaskina. Er jo så teit men.... Føler meg lat når jeg spør han om ting og tjenester. Men gjør jo det sjelden ellers.

Åh, tror dere ikke det da?:) Hva vil dere ikke trives med evt?
Vi elsker alt den plassen vi har iallefall. Blir bare mer og mer glad i huset vårt.
Joda, men er redd det ikke blir "vårt" på en måte hvis du skjønner :D men forhåpentligvis blir det kjempebra :)

Joda, men er redd det ikke blir "vårt" på en måte hvis du skjønner :D men forhåpentligvis blir det kjempebra :)

Skjønner. Vi får nå tro det blir veldig bra.:)

Her er det så mye å gjøre at det er umulig å unngå at det blir "vårt":P

Skjønner. Vi får nå tro det blir veldig bra.:)

Her er det så mye å gjøre at det er umulig å unngå at det blir "vårt":P
Lenge siden dere kjøpte da?
Vi skal gjøre litt, og med våre ting og håndduker på badet, gardiner og alt det der blir det nok vårt. Leker og rot og lukt :)

Lenge siden dere kjøpte da?
Vi skal gjøre litt, og med våre ting og håndduker på badet, gardiner og alt det der blir det nok vårt. Leker og rot og lukt :)

Har vel eid huset i nesten 2år snart, men flyttet ikke inn med engang. Først pusset vi opp et soverom og begge hovedstuene.

Det er sant:D

God natt alle sammen. :)

Alt er dessverre vondt. Men ting må gjøres fordi! Er gubben hjemme tar jeg kun ut øverste i oppvaskmaskina. Er jo så teit men.... Føler meg lat når jeg spør han om ting og tjenester. Men gjør jo det sjelden ellers.

Du er ikke lat fordi da ;)
Men kjenner følelsen!

Har vel eid huset i nesten 2år snart, men flyttet ikke inn med engang. Først pusset vi opp et soverom og begge hovedstuene.

Det er sant:D
Vi har 1 mnd på oss til å fikse litt. Men vil jo inn så fort som mulig :) her blir det nok litt maling rundt omkring

Men nå er det leggetid :)
Godtatt alle sammen og drøm søtt!

Back
Topp