Så bra
Her er det ikke så mye hår, så vi har ikke hatt behov for frisør enda![]()
Hehe, ok.
Veldig mye her så.
Har klippet han 2 ganger selv hjemme allerede. Nå var det dog i skjeveste laget og blitt langt igjen. Greit med frisør da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra
Her er det ikke så mye hår, så vi har ikke hatt behov for frisør enda![]()
Jo, ja...Men ømTakk for det
Så bra at dere har hatt en fin dag. Aldri prøvd kiropraktor selv. Regner med du føler deg bedre nå da?
TakkGratulerer med husStort? Nytt? Mye å gjøre med det?
![]()
Vi stortrives på babysvømmingen. Han elsker det.
Takk
Dobbelt så stort som det vi har nå, 3 etg og 180 kvm. Blir helt rart! Bygd i 2009. Kun en eier før så ganske nytt igrunn. Ikke enebolig da, men rekkehus og selveier. Så det blir ok![]()
Kjernemuskulatur er alfa og omega ifht det meste. Spesielt bekkenløsning. Får ikke gjort så mye med det nå, men det funker etter fødseldenne gangen skal jeg starte tidligere enn sist.
Det hørtes ikke bra utJo, ja...Men øm![]()
Hatt plager med bekken og korsrygg siden fødsel. Nå har det satt seg i nakken og, yay![]()
Begynner vel å bli litt langt ved ørene, men det stusser jeg selvHehe, ok.
Veldig mye her så.
Har klippet han 2 ganger selv hjemme allerede. Nå var det dog i skjeveste laget og blitt langt igjen. Greit med frisør da![]()
Det hørtes ikke bra ut
Håper det hjelper og at du blir bedre igjen![]()
Begynner vel å bli litt langt ved ørene, men det stusser jeg selv
Når det blir lengre må vi nok ta turen til frisøren selv![]()
Kan være lurt å prøve alternativerJada, jeg har iallefall begynt å trene de øvelsene som er tilpasset meg nå![]()
Bør også få ut fingeren med å vurdere noen annen behandling kanskje.
Kan være lurt å prøve alternativer![]()
Dessverre ikkeDet er det=)
Barnet feberfri forresten?![]()
Dessverre ikkehåper det snart går over. Var nesten 39 nå igjen i kveld
![]()
Vært sånn ei uke nå. Var litt bedre i helga, men på søndagskveld kom feberen tilbake igjenHuff:/ Henger virkelig i da. Hvor lenge har hun vært slik nÅ?
Vært sånn ei uke nå. Var litt bedre i helga, men på søndagskveld kom feberen tilbake igjen![]()
Var til legen før helga, men de fant ikke noe:/Huff, ta en tur til legen snart da kanskje?
Spiser hun?
Var til legen før helga, men de fant ikke noe:/
Spiser stort sett greit da![]()
Ja, det er braOk, flott matlysten er på plass da.
Ja, det er bra
Trodde hun var på bedringens vei igjen i dag, men feberen kom igjen til kvelden![]()
Ha en fin dag på jobb... Jeg legger meg nå.Titter innom før jobb![]()