Skravletråd :)

Så bra:)
Her er det ikke så mye hår, så vi har ikke hatt behov for frisør enda:p

Hehe, ok.
Veldig mye her så.
Har klippet han 2 ganger selv hjemme allerede. Nå var det dog i skjeveste laget og blitt langt igjen. Greit med frisør da;)

Takk for det:)
Så bra at dere har hatt en fin dag. Aldri prøvd kiropraktor selv. Regner med du føler deg bedre nå da?
Jo, ja...Men øm:)
Hatt plager med bekken og korsrygg siden fødsel. Nå har det satt seg i nakken og, yay:P

Gratulerer med hus:) Stort? Nytt? Mye å gjøre med det?:)

Vi stortrives på babysvømmingen. Han elsker det.
Takk :)
Dobbelt så stort som det vi har nå, 3 etg og 180 kvm. Blir helt rart! Bygd i 2009. Kun en eier før så ganske nytt igrunn. Ikke enebolig da, men rekkehus og selveier. Så det blir ok :)

Takk :)
Dobbelt så stort som det vi har nå, 3 etg og 180 kvm. Blir helt rart! Bygd i 2009. Kun en eier før så ganske nytt igrunn. Ikke enebolig da, men rekkehus og selveier. Så det blir ok :)

Det høres jo veldig bra ut. Deilig med større plass sikkert;)

Kjernemuskulatur er alfa og omega ifht det meste. Spesielt bekkenløsning. Får ikke gjort så mye med det nå, men det funker etter fødsel :) denne gangen skal jeg starte tidligere enn sist.

Nei, er vel ikke det letteste å gjøre for deg nå nei, men alt man får til uten at det er smertefullt på "feil" måte er vel bra tenker jeg ;)

Jo, ja...Men øm:)
Hatt plager med bekken og korsrygg siden fødsel. Nå har det satt seg i nakken og, yay:P
Det hørtes ikke bra ut:(
Håper det hjelper og at du blir bedre igjen:)

Hehe, ok.
Veldig mye her så.
Har klippet han 2 ganger selv hjemme allerede. Nå var det dog i skjeveste laget og blitt langt igjen. Greit med frisør da;)
Begynner vel å bli litt langt ved ørene, men det stusser jeg selv:p
Når det blir lengre må vi nok ta turen til frisøren selv:)

Det hørtes ikke bra ut:(
Håper det hjelper og at du blir bedre igjen:)

Jada, jeg har iallefall begynt å trene de øvelsene som er tilpasset meg nå:P
Bør også få ut fingeren med å vurdere noen annen behandling kanskje.

Jada, jeg har iallefall begynt å trene de øvelsene som er tilpasset meg nå:P
Bør også få ut fingeren med å vurdere noen annen behandling kanskje.
Kan være lurt å prøve alternativer:)

Huff:/ Henger virkelig i da. Hvor lenge har hun vært slik nÅ?
Vært sånn ei uke nå. Var litt bedre i helga, men på søndagskveld kom feberen tilbake igjen:(

Back
Topp