Skravletråd :)

Nokon som veit om eg må søke for å få kontantstøtte? Eller om det kjem automagisk? Evt når eg må søke?

På vei til legen. Men er usikker på når jeg har time, haha :) finner ikke timeplanen og ikke fått sms om time, så er litt usikker. Er sikkert imorgen :D
Så må jeg innom jobb å skrive under noen papirer ifht sykepenger tror jeg.
Her pissregner det og bhg skal på bondegård igår. Tenker hun er bra fin når jeg skal hente henne :D
Haha:) Trodde jeg hadde time til legen kl 08.40. Neida, det var kl 11 :p og jeg som stressa sånn!

Bedre å være for tidlig enn for sen ;) men det var i dag da? ;) hehe

Blir nok en våt og klinete fornøyelse på gård i dag ja ;)

God morgen. Skal du noe i dag?

God morgen :)
Jobber til kl 15 i dag, og så skal jeg være på trening kl 18.
Neste uke tenkte jeg å ta meg trenings fri siden barna har høstferie :)
Du skal finne på da?

Bedre å være for tidlig enn for sen ;) men det var i dag da? ;) hehe

Blir nok en våt og klinete fornøyelse på gård i dag ja ;)
Det var idag. Heldigvis.... Så nå er det sofatjeneste 1 time før jeg må dra til byen igjen:) Orket ikke trø rundt i byen i 2 timer. Det blir så dyrt :p

Nokon som veit om eg må søke for å få kontantstøtte? Eller om det kjem automagisk? Evt når eg må søke?
Du må søke ja. Ifra den mnd ungen blir 13 mnd tror jeg.

I oktober fyller ho året. Håper det Ikkje er like lang behandlingstid som foreldrepengar:p
Du kan søke nå og første utbetaling er i slutten av november. Du får ikke for den mnd ungen fyller 1 år, men fra måneden etter. Om ungen skal begynne i barnehage får du for den måneden. Altså, ungen min ble et år i juli. Jeg fikk kontantstøtte for august selv om hun startet i barnehage i august.

Du kan søke nå og første utbetaling er i slutten av november. Du får ikke for den mnd ungen fyller 1 år, men fra måneden etter. Om ungen skal begynne i barnehage får du for den måneden. Altså, ungen min ble et år i juli. Jeg fikk kontantstøtte for august selv om hun startet i barnehage i august.
Takk:-) då får eg putte inn ein søknad. Ho skal Ikkje begynne i Bhg før i januar uansett:-)

Ja, så tenkte vi kunne møtes.

Det hadde vært koselig:) Jobber dessverre til 15 mandag til fredag og har fast trening mandag og onsdag fra 18-21. Og etableringskurs hver tirsdager framover :)
Så det er bare å si fra om du har lyst utover disse tidene ;)

Har du klart å finne på noe nå da?

Det var idag. Heldigvis.... Så nå er det sofatjeneste 1 time før jeg må dra til byen igjen:) Orket ikke trø rundt i byen i 2 timer. Det blir så dyrt :p

Hehe, ser den :)
Bor du langt unna byen eller?

Det hadde vært koselig:) Jobber dessverre til 15 mandag til fredag og har fast trening mandag og onsdag fra 18-21. Og etableringskurs hver tirsdager framover :)
Så det er bare å si fra om du har lyst utover disse tidene ;)

Har du klart å finne på noe nå da?
Tok meg en tur til naboen;) bor i Våler, så tar jo ikke så lang tid til råde eller om vi hadde møttes et sted i mellom.

Tok meg en tur til naboen;) bor i Våler, så tar jo ikke så lang tid til råde eller om vi hadde møttes et sted i mellom.

Er ikke så langt nei, så det går absolutt an :) Bor du langt ut mot ødemarka, eller er du nærmere Svinndal traktene?
Er vel ikke så veldig mye som skjer imellom der bortsett fra skog? :p

Jeg er alene hjemme på lørdag ettermiddag og kveld, og kommer helt sikkert til å kjede meg litt da selv om jeg har mye å gjøre i hagen..

Back
Topp