Vil dette si at du skal på jobb i dag?Aldri klar for å jobbe...haha
Joda jobben er grei, men skulle ønske han kunne ansette en til...helga skal brukes til å se etter jobber
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil dette si at du skal på jobb i dag?Aldri klar for å jobbe...haha
Joda jobben er grei, men skulle ønske han kunne ansette en til...helga skal brukes til å se etter jobber
Du da?
På vei til legen. Men er usikker på når jeg har time, hahafinner ikke timeplanen og ikke fått sms om time, så er litt usikker. Er sikkert imorgen
Så må jeg innom jobb å skrive under noen papirer ifht sykepenger tror jeg.
Her pissregner det og bhg skal på bondegård igår. Tenker hun er bra fin når jeg skal hente henne![]()
HahaTrodde jeg hadde time til legen kl 08.40. Neida, det var kl 11
og jeg som stressa sånn!
God morgen. Skal du noe i dag?
Vil dette si at du skal på jobb i dag?
Nokon som veit om eg må søke for å få kontantstøtte? Eller om det kjem automagisk? Evt når eg må søke?
Du må søke. Jeg søkte før hun ble et år. Når har ungen bursdag?Nokon som veit om eg må søke for å få kontantstøtte? Eller om det kjem automagisk? Evt når eg må søke?
Ja, så tenkte vi kunne møtes.Stemmet det
Kjedelig dag i dag ?
Det var idag. Heldigvis.... Så nå er det sofatjeneste 1 time før jeg må dra til byen igjenBedre å være for tidlig enn for senmen det var i dag da?
hehe
Blir nok en våt og klinete fornøyelse på gård i dag ja![]()
Du må søke ja. Ifra den mnd ungen blir 13 mnd tror jeg.Nokon som veit om eg må søke for å få kontantstøtte? Eller om det kjem automagisk? Evt når eg må søke?
I oktober fyller ho året. Håper det Ikkje er like lang behandlingstid som foreldrepengarDu må søke. Jeg søkte før hun ble et år. Når har ungen bursdag?
Søke då, eller få pengane då? Har skjønt at du verken kan søke for tidlig eller for seint hos NAV, då går det vel dårlig: pDu må søke ja. Ifra den mnd ungen blir 13 mnd tror jeg.
Du kan søke nå og første utbetaling er i slutten av november. Du får ikke for den mnd ungen fyller 1 år, men fra måneden etter. Om ungen skal begynne i barnehage får du for den måneden. Altså, ungen min ble et år i juli. Jeg fikk kontantstøtte for august selv om hun startet i barnehage i august.I oktober fyller ho året. Håper det Ikkje er like lang behandlingstid som foreldrepengar![]()
TakkDu kan søke nå og første utbetaling er i slutten av november. Du får ikke for den mnd ungen fyller 1 år, men fra måneden etter. Om ungen skal begynne i barnehage får du for den måneden. Altså, ungen min ble et år i juli. Jeg fikk kontantstøtte for august selv om hun startet i barnehage i august.
Ok, da kommer du til å få for hele januar også, selv om hun begynner i barnehagen i starten av måneden.Takkdå får eg putte inn ein søknad. Ho skal Ikkje begynne i Bhg før i januar uansett
![]()
Ja, så tenkte vi kunne møtes.
Det var idag. Heldigvis.... Så nå er det sofatjeneste 1 time før jeg må dra til byen igjenOrket ikke trø rundt i byen i 2 timer. Det blir så dyrt
![]()
Tok meg en tur til naboenDet hadde vært koseligJobber dessverre til 15 mandag til fredag og har fast trening mandag og onsdag fra 18-21. Og etableringskurs hver tirsdager framover
Så det er bare å si fra om du har lyst utover disse tidene
Har du klart å finne på noe nå da?
Tok meg en tur til naboenbor i Våler, så tar jo ikke så lang tid til råde eller om vi hadde møttes et sted i mellom.