>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Joda. Men blir nok noen år til daÅ så kjekt prosjekthar også lyst på bar og biljard
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda. Men blir nok noen år til daÅ så kjekt prosjekthar også lyst på bar og biljard
![]()
Okei. Bra det ikke var fælt dahva serverte du til?
Det er jo ein start då i alle falllJoda. Men blir nok noen år til daMå først ha penga til det haha. Akkurat revet "blikkboks" garasjen vår nå hvertfall
![]()
Ja absoluttDet er jo ein start då i alle falll![]()
Det hørtes jo veldig godt utHadde potetbåter bakt i ovnen, krydret med hvitløk og chilli, salat og rødvinssaus. Inspirert av Huleboer
Hatt vår romantiske kveld her med middag og rødvin, kledd i pysj... (mannens ønske om pysj..han syns visstnok jeg er mest sexy i det)
Hva synes du om kjøttet og hvilken vin ble det?Hadde potetbåter bakt i ovnen, krydret med hvitløk og chilli, salat og rødvinssaus. Inspirert av Huleboer
Hatt vår romantiske kveld her med middag og rødvin, kledd i pysj... (mannens ønske om pysj..han syns visstnok jeg er mest sexy i det)
Hva synes du om kjøttet og hvilken vin ble det?
Sliiiter med å holde øynene åpne. *gjesp*Men fælt når jeg og mannen koser oss med film og armkrok, så går jeg og legger meg før 22 liksom
Holde ut til 2230 hvertfall!
![]()
Jeg vet! Men er så trøtt!Kan ikke legge deg enda!!!![]()
Hahahahaha ! Tror ikke jeg orker nå rett og slettPutekrig?![]()
Hahahahaha ! Tror ikke jeg orker nå rett og slett![]()
Supert!Syns det kunne smakt litt mermen absolutt spiselig da.
Vinen ble en som har stått på benken i en evighet fra tidligere saus fra bunn av. Shiraz...
Funka helt supert det![]()
Haha, du får sparke han litt bak dåJa absoluttBare gjøre det litt finere utafor nå. Men med min (u)handy mann går det tregt
![]()
Jada. Koselig det ogsåSå kjedelig du er dahehe
Neida, deilig å sovne i armkroken og da![]()
Garasjen hadde ikke kommet så langt hadde det ikke vært for jeg sa han fikk være med kompiser ut sist helg, men KUN om de reiv garasjen med hanHaha, du får sparke han litt bak då![]()
Haha, grei dealGarasjen hadde ikke kommet så langt hadde det ikke vært for jeg sa han fikk være med kompiser ut sist helg, men KUN om de reiv garasjen med hanHahaha
HahaHaha, grei dealdu får lage fleire slike
![]()
Høyres ut som han har litt å drive medHahaMå nok gi de liiiiitt pause akkurat nå
Nå får han heller få ræva i gir å fortsette litt på barnerommet til minsta
Jeg vil shoppe nye møbler gitt
![]()