>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
JaHøyres ut som han har litt å drive med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHøyres ut som han har litt å drive med![]()
FantastiskJaOm han bare sparkler ferdig, fikser jeg all maling. Så får han liste, nytt gulv og ny dør
Så kan vi shoppe. Dvs; jeg peker ut og han må bære
![]()
Jada. Koselig det ogsåHeldigvis er mannen også trøtt. Så da går vi å legger oss begge to
Kose mer der hihi
HahaMå nok gi de liiiiitt pause akkurat nå
Nå får han heller få ræva i gir å fortsette litt på barnerommet til minsta
Jeg vil shoppe nye møbler gitt
![]()
JaaFantastiskgrei arbeidsfordeling:-D
Hahaha takk duKos dere masse under dyna dahehe
Trenger en lastebil og gravemaskin. Tenker om huset skal stå, bør han gjøre det selvHvis ikke får du sette igang sjøl da vettu![]()
Joda, heilt einig i denJaaEr det ikke sånn det skal være da?
![]()
JaaEr det ikke sånn det skal være da?
![]()
Hihi neida. Kjør på duIkke her...fikk høre her om dagen at jeg brått er sterkere enn han snart, så jeg bør kanskje trappe ned treninga litt ?![]()
Trenger en lastebil og gravemaskin. Tenker om huset skal stå, bør han gjøre det selvhahaha
Hihi neida. Kjør på du![]()
Flink duDet jeg har tenkt og egentligskader ikke å være sterkere enn mannfolka, spesielt ikke når man absolutt ikke ser sånn ut... hahaha
![]()
Vi har en liten mini selv i hagen nå daMen tenker han trenger en svær. Lastebil er jeg faktisk ikke så verst i da
Vokst opp med lastebilpappa
Men sist jeg satt i gravemaskin var jeg lita og jeg satt i skuffa mens farfar svingte meg rundt og rundt som tivoli
![]()
Ja litt får man joHaha, da har du mer erfaring enn meg ihvertfallhøres gøy ut
Mannen her har jo kjørt mye traktor med graver på, men har ikke lyst til å prøve seg inntil huset med graveren...
Ja litt får man jo
Litt skummelt da om man treffer noe feil. Når vi la drens gjorde svogern det. Han er proff daOg fremdeles traff han vannledningen så jeg og en haug venninner måtte tørke og redde alt i kjellern
![]()
Neida, slanker meg ikkeSlanker du deg? Må ko være lov til å kose seg med kake innimellom for det?
Her slikkes fatene om nødvendigRegner med det er mange som stiller på kort varsel om det er rester
Skjønner det fort kan gå tomt![]()