Skravletråd :)

Å så kjekt prosjekt:-) har også lyst på bar og biljard:D
Joda. Men blir nok noen år til da :p Må først ha penga til det haha. Akkurat revet "blikkboks" garasjen vår nå hvertfall :)

Okei. Bra det ikke var fælt da:) hva serverte du til?

Hadde potetbåter bakt i ovnen, krydret med hvitløk og chilli, salat og rødvinssaus. Inspirert av Huleboer ;)

Hatt vår romantiske kveld her med middag og rødvin, kledd i pysj... (mannens ønske om pysj..han syns visstnok jeg er mest sexy i det :D )

Hadde potetbåter bakt i ovnen, krydret med hvitløk og chilli, salat og rødvinssaus. Inspirert av Huleboer ;)

Hatt vår romantiske kveld her med middag og rødvin, kledd i pysj... (mannens ønske om pysj..han syns visstnok jeg er mest sexy i det :D )
Det hørtes jo veldig godt ut:)
Så deilig med en romantisk kveld da;)

Sliiiter med å holde øynene åpne. *gjesp* :p Men fælt når jeg og mannen koser oss med film og armkrok, så går jeg og legger meg før 22 liksom :o Holde ut til 2230 hvertfall! :D

Hva synes du om kjøttet og hvilken vin ble det?

Hva synes du om kjøttet og hvilken vin ble det?

Syns det kunne smakt litt mer :p men absolutt spiselig da.
Vinen ble en som har stått på benken i en evighet fra tidligere saus fra bunn av. Shiraz...
Funka helt supert det :)

Sliiiter med å holde øynene åpne. *gjesp* :p Men fælt når jeg og mannen koser oss med film og armkrok, så går jeg og legger meg før 22 liksom :o Holde ut til 2230 hvertfall! :D

Kan ikke legge deg enda!!! :p

Garasjen hadde ikke kommet så langt hadde det ikke vært for jeg sa han fikk være med kompiser ut sist helg, men KUN om de reiv garasjen med han :p Hahaha
Haha, grei deal:p du får lage fleire slike;)

Haha :P Må nok gi de liiiiitt pause akkurat nå :P Nå får han heller få ræva i gir å fortsette litt på barnerommet til minsta :P Jeg vil shoppe nye møbler gitt :P
Høyres ut som han har litt å drive med:-)

Back
Topp