Hihi, det er braÅja. Bare noen minutter igjen nåSorry. Skal gi beskjed mange timer før neste gang
Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, det er braÅja. Bare noen minutter igjen nåSorry. Skal gi beskjed mange timer før neste gang
Haha
Svimeslått nå joHihi, det er bra![]()
Hihi...gleder megBiffene er så store at det er sikkert nok til degKomkom!
![]()
![]()
Too lateHihi...gleder meg![]()
Nei, har siste nattevakt denne uka i nattJobber du natt hele helga og eller?
Kos er kos![]()
Det har jeg ikke spist på flere årHar lyst på kebab i dag!!!![]()
I forkledning da selvsagt?!Så rart, jeg sendte de i går kveld
Hæ!?Too late![]()
Vel.... Ja???Hæ!?har dere spist opp alt?!?
I like måteAvsted på nattevakt
Ha en fin kveld!
Så bra du hadde mulighet til å legge deg ned littSvimeslått nå joBra jeg kan ligge i senga og døse litt mens minsta legger seg
![]()
Håper du får en fin vaktAvsted på nattevakt
Ha en fin kveld!
Åja. Virkelig !Så bra du hadde mulighet til å legge deg ned littBiff og fløtegratinerte poteter er kraftkost
![]()
Da må du ikke sove nå, hørtes koselig ut detÅja. Virkelig !Men kan ikl sovne nå. Om ei lita stund skal jeg til venninna mi for kos og drøs
![]()
Skulle jeg gjerne gjort. Men foten må trenes opp igjen etter jeg brakk den. Er bare ett par uker siden jeg ble kvitt krykkeneDa må du ikke sove nå, hørtes koselig ut det
Kan jo sykle i dag da når det er så fint vær?![]()
HahaFant denne uka ut at sumo har flere sesonger enn netflix av soaSå nå er vi i gang igjen
![]()
Ja, det stemmer det. Da skal du helt klart ikke sykleSkulle jeg gjerne gjort. Men foten må trenes opp igjen etter jeg brakk den. Er bare ett par uker siden jeg ble kvitt krykkene![]()
Hadde ikke tenkt tanken, før jeg plutselig så reklame for soa på sumoHahaFort gjort.