Skravletråd :)

Jaja. Har biff som går ut i dag. Så da er jeg i full gang med å lage fløtegratinerte poteter for hånd. Snart ferdig med de. Soppen og løken er hakka opp. Biffen ligger på benken. Mangler bare å steke ferdig alt der og begynne på ekstra sterk peppersaus da :D Fytti jeg gleder meg til middag nå :D

Jaja. Har biff som går ut i dag. Så da er jeg i full gang med å lage fløtegratinerte poteter for hånd. Snart ferdig med de. Soppen og løken er hakka opp. Biffen ligger på benken. Mangler bare å steke ferdig alt der og begynne på ekstra sterk peppersaus da :D Fytti jeg gleder meg til middag nå :D
Mmmm....nydelig middag:D
Kommer innom:p

Det hørtes sinnsykt godt ut :D
Her blir det dårlig med middag i dag, så får ta igjen i morra med noe spennende siden jeg har fri i morra :)

Det hørtes sinnsykt godt ut :D
Her blir det dårlig med middag i dag, så får ta igjen i morra med noe spennende siden jeg har fri i morra :)
Oh ja :D Er sinnsykt godt også. Så kommer nok til å ligge strekk ut på sofaen etterpå :p

Har lyst på kebab i dag!!! :)

Nam, det hørtes skikkelig godt ut:)

Haha ja :p snart ferdig med stekinga og biffen ligger å hviler mens siste rest gjenstår :D
Bare synd at jeg akkurat har spist middag selv:eek: Må si i fra litt før neste gang ;) :p

Back
Topp