Så deilig
Kan jeg spørre hvor hjem er?![]()
Heim er Årdal, inst inne i Sognefjorden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig
Kan jeg spørre hvor hjem er?![]()
HurraHEEELG!
Har dere noen planer for kvelden da jenter?![]()
Mmmm....nydelig middagJaja. Har biff som går ut i dag. Så da er jeg i full gang med å lage fløtegratinerte poteter for hånd. Snart ferdig med de. Soppen og løken er hakka opp. Biffen ligger på benken. Mangler bare å steke ferdig alt der og begynne på ekstra sterk peppersaus daFytti jeg gleder meg til middag nå
![]()
Biffene er så store at det er sikkert nok til degMmmm....nydelig middag
Kommer innom![]()
Jaja. Har biff som går ut i dag. Så da er jeg i full gang med å lage fløtegratinerte poteter for hånd. Snart ferdig med de. Soppen og løken er hakka opp. Biffen ligger på benken. Mangler bare å steke ferdig alt der og begynne på ekstra sterk peppersaus daFytti jeg gleder meg til middag nå
![]()
Hurra
Min plan er å kose litt med gutta, så dra på jobb![]()
Oh jaDet hørtes sinnsykt godt ut
Her blir det dårlig med middag i dag, så får ta igjen i morra med noe spennende siden jeg har fri i morra![]()
Jeg fant dem ikke?!![]()
HEEELG!
Har dere noen planer for kvelden da jenter?![]()
Der er det fintHeim er Årdal, inst inne i Sognefjorden![]()
Der er det fint
Nam, det hørtes skikkelig godt utJaja. Har biff som går ut i dag. Så da er jeg i full gang med å lage fløtegratinerte poteter for hånd. Snart ferdig med de. Soppen og løken er hakka opp. Biffen ligger på benken. Mangler bare å steke ferdig alt der og begynne på ekstra sterk peppersaus daFytti jeg gleder meg til middag nå
![]()
Er det noe igjen nå da?Biffene er så store at det er sikkert nok til degKomkom!
![]()
![]()
Det er detNam, det hørtes skikkelig godt ut![]()
Haha jaEr det noe igjen nå da?![]()
Bare synd at jeg akkurat har spist middag selvHaha jasnart ferdig med stekinga og biffen ligger å hviler mens siste rest gjenstår
![]()
Synes jeg kjenner lukta av middag nå jaDet er detNå mangler jeg kun løken så er det middag her i hus
![]()
Åja. Bare noen minutter igjen nåSynes jeg kjenner lukta av middag nå ja![]()