Skravletråd :)

Du får vente til neste sesong:) Nå blir det vel opptrening til skisesongen starter;)
Trenger ikke en fot til skisesongen. Ds trenger jeg henda for å styre snøscootern :p Eller renne på akebrett :D Jeg er ikke fan av ski :p

Trenger ikke en fot til skisesongen. Ds trenger jeg henda for å styre snøscootern :p Eller renne på akebrett :D Jeg er ikke fan av ski :p
Hihi, okei:pDa er du jo for sesongen allerede da;)

Haha ja :p Eller. Jeg liker slalåm og snoeboard. Men hater langrenn :p Akebrett i full fart er enklest da :p Spesielt med en snøscooter hahaha :D
Jeg liker godt turer på langrennsski :)
Håper vi får en bra sesong i år:)

Jeg liker godt turer på langrennsski :)
Håper vi får en bra sesong i år:)
Sist år var kjedelig. Vi hadde kun to dager med snø. Ellers var desember og frem til februar bare en stor iskald storm. Ikke helt winter wonderland :p

Sist år var kjedelig. Vi hadde kun to dager med snø. Ellers var desember og frem til februar bare en stor iskald storm. Ikke helt winter wonderland :p
Nei, det var veldig dårlig sist vinter:(
Håper på mer snø i år:)
Kan godt vente litt enda da:p

Nei, det var veldig dårlig sist vinter:(
Håper på mer snø i år:)
Kan godt vente litt enda da:p
Jo. Kan fint vente til desember mnd for min del. Liker best jula når det er hvitt ute jeg da :D Snølys og snømenner i hagen :D
Men for øyeblikket nyter jeg høstværet :D

Jo. Kan fint vente til desember mnd for min del. Liker best jula når det er hvitt ute jeg da :D Snølys og snømenner i hagen :D
Men for øyeblikket nyter jeg høstværet :D
Akkurat nå nyter jeg høstværet jeg også:) Håper snøen ligger på julaften i år, er ikke ofte det skjer. Håper på mye snø i desember:)
Ikke for mye da, blir sånn arbeid med å måke av bilen:p

Akkurat nå nyter jeg høstværet jeg også:) Håper snøen ligger på julaften i år, er ikke ofte det skjer. Håper på mye snø i desember:)
Ikke for mye da, blir sånn arbeid med å måke av bilen:p
Haha ja. Vi har heldigvis sånn motorvarmer. Så den er stilt inn til å være varm og god til vi skal kjøre på morgen :D Elsker det ja :D

Back
Topp