>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Nei, ikke helt endaJa, det stemmer det. Da skal du helt klart ikke sykle![]()
Haha. Godt hva man får med seg.Hadde ikke tenkt tanken, før jeg plutselig så reklame for soa på sumo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke helt endaJa, det stemmer det. Da skal du helt klart ikke sykle![]()
Haha. Godt hva man får med seg.Hadde ikke tenkt tanken, før jeg plutselig så reklame for soa på sumo![]()
Du får vente til neste sesongNei, ikke helt enda
p
Trenger ikke en fot til skisesongen. Ds trenger jeg henda for å styre snøscooternDu får vente til neste sesongNå blir det vel opptrening til skisesongen starter
![]()
Hihi, okeiTrenger ikke en fot til skisesongen. Ds trenger jeg henda for å styre snøscooternEller renne på akebrett
Jeg er ikke fan av ski
![]()
Haha jaHihi, okeiDa er du jo for sesongen allerede da
![]()
Jeg liker godt turer på langrennsskiHaha jaEller. Jeg liker slalåm og snoeboard. Men hater langrenn
Akebrett i full fart er enklest da
Spesielt med en snøscooter hahaha
![]()
Sist år var kjedelig. Vi hadde kun to dager med snø. Ellers var desember og frem til februar bare en stor iskald storm. Ikke helt winter wonderlandJeg liker godt turer på langrennsski
Håper vi får en bra sesong i år![]()
I forkledning da selvsagt?!![]()
I forkledning da selvsagt?!![]()
Nei, det var veldig dårlig sist vinterSist år var kjedelig. Vi hadde kun to dager med snø. Ellers var desember og frem til februar bare en stor iskald storm. Ikke helt winter wonderland![]()
Avsted på nattevakt
Ha en fin kveld!
Jo. Kan fint vente til desember mnd for min del. Liker best jula når det er hvitt ute jeg daNei, det var veldig dårlig sist vinter
Håper på mer snø i år
Kan godt vente litt enda da![]()
Akkurat nå nyter jeg høstværet jeg ogsåJo. Kan fint vente til desember mnd for min del. Liker best jula når det er hvitt ute jeg daSnølys og snømenner i hagen
![]()
Men for øyeblikket nyter jeg høstværet♡
Haha ja. Vi har heldigvis sånn motorvarmer. Så den er stilt inn til å være varm og god til vi skal kjøre på morgenAkkurat nå nyter jeg høstværet jeg ogsåHåper snøen ligger på julaften i år, er ikke ofte det skjer. Håper på mye snø i desember
Ikke for mye da, blir sånn arbeid med å måke av bilen![]()
Kan spise poteter også jegVel.... Ja???Var to store pepperbiff stykker. Vi er jo 4 stk. Mye hjemmelaga fløtegratinerte poteter igjen da
![]()
TakkI like måte![]()
Takk for detHåper du får en fin vakt![]()
EnjoyFant denne uka ut at sumo har flere sesonger enn netflix av soaSå nå er vi i gang igjen
![]()
Ikke rart jeg ikke fant dem da?!But of course
Tusen takkGod vakt