Ikke sant! Hun har jo fortalt det i tillegg, så kanskje vi skal håpe på mange kjeltringer i natt, slik at hun ikke får tid?He he, det har jeg også lagt merke til![]()
73
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant! Hun har jo fortalt det i tillegg, så kanskje vi skal håpe på mange kjeltringer i natt, slik at hun ikke får tid?He he, det har jeg også lagt merke til![]()
Nei, har ligget på rundt 100 pr dagDet pleier jo å bli en del det... Sikkert mer enn 110...
79
Man ser det ganske tydelig når man teller...Ja det tror jeg, du er godt i gang allerede
I know! Vi spekulerer i det allerede herNei, har ligget på rundt 100 pr dag
Men i natt skal jeg jobbe, så får sikkert slengt inn noen ekstra da![]()
Haha...søtaNeeeei! Ikke nattevakt! Da har jeg ikke sjans til å krype litt nærmere engang. Du er jo helt vill om natta!
78
Deilig for morNå sover hun...
77
Kniiiis! Krysser fingrene... *skadefro*Haha...søta
Ikke sikkert det er så mye å svare på i natt, da! Og skjer det noe på jobb så rekker jeg ikke innom her engang!![]()
God morgenGod morgen jenter... Hvordan har dere det i dag. Jeg er sliten og trøtt og vil egentlig mest bare ligge på sofaen og sove i dag.
Sanke innlegg tid... Gidder hvertfall ikke vaske badet... Noe jeg burde ha gjort...Deilig for mor![]()
TakkInnom for å ønske dere alle en fin dag![]()
Vi får sende over noen kjeltringer tenker jegIkke sant! Hun har jo fortalt det i tillegg, så kanskje vi skal håpe på mange kjeltringer i natt, slik at hun ikke får tid?
73
Hva skal du shoppe? Jeg skal shoppe bil enten i dag eller i morgen.God morgen
Har det strålende! Akkurat ferdig med 1 times treningsøktnå er det dusj og litt shopping i byen..
Slapp av på sofaen du!![]()
Er det man gjør jaMan ser det ganske tydelig når man teller...
72?
HahaHe he, det har jeg også lagt merke til![]()
Hva skal du shoppe?God morgen
Har det strålende! Akkurat ferdig med 1 times treningsøktnå er det dusj og litt shopping i byen..
Slapp av på sofaen du!![]()
Vi liker jo ikke kjeltringer... Og jeg kjenner ingen. Gjør du?Vi får sende over noen kjeltringer tenker jeg
Nei desverre. Så jeg får hive i meg kaffe og komme meg igjennom dagenHar du muligheten til det i dag da? Jeg er trøtt selv, men... Kan alltids sove litt nå mens ungen sover, men er redd jeg bare blir trøttere av det, for da våkner garantert hun...
75
Nei jeg gjør i grunn ikke det.Vi liker jo ikke kjeltringer... Og jeg kjenner ingen. Gjør du?
Jeg tar gjerne en superkjeltring i stedenIkke sant! Hun har jo fortalt det i tillegg, så kanskje vi skal håpe på mange kjeltringer i natt, slik at hun ikke får tid?
73
Hva er planen i dag? Jeg drikker ikke kaffe. Smaker ikke bra..Nei desverre. Så jeg får hive i meg kaffe og komme meg igjennom dagen![]()