Da sier jeg nattaGreit å legge seg til grei tid etter en dag meg fysisk arbeid
Blir vel kvelden straks her og, bare lufte vofsen litt først![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da sier jeg nattaGreit å legge seg til grei tid etter en dag meg fysisk arbeid
Blir vel kvelden straks her og, bare lufte vofsen litt først![]()
Da sier jeg nattasnakkes i morgen
![]()
Sovet godt?Gooooood morning Norway(Les det med Robin Williams si stemme frå God morning Vietnam
)
Sovet godt?
Planer for dagen?Gooooood morning Norway(Les det med Robin Williams si stemme frå God morning Vietnam
)
Planer for dagen?
Ja, ikkje så værstSjølv om eg vart vekt kl 03 av jr som hadde snudd seg og hadde fått panikk. Kl 04:30 av ein knurrandes katt med levandes spissmus i munn
og kl 05:10 av jr som ville ha mjølk
![]()
God morgen
Sovet godt?
Levende spissmus ja. Det er gøy å ha i hus kan jeg tenke meg
Får håpe du ikke blir altfor trøtt utover dagen da. Ser ut som det ble litt oppstykka i natt![]()
God morgen alle sammen
Hva står på planen deres i dag?
Uff da, ikke bra. Sovet godt jaJa det har jeg, men våknet med enda blåere øye enn i går da
Haha
Du da?
Jeg skal egentlig snart på job + hente podens sykkel etterpå, men jeg får se hva det ender opp medOm formen held seg skal me ut å gå ein turEllers skal eg på håndballtrening kl 16, og det er vel det einaste som er bestemt
Har du planar for dagen?
Håper du får en fin dagGod morgen jaNå blir det å slenge seg i dusjen. Skal kjøre min mor til en privatklinikk i byen, hu kjører ikke byen selv. Har sånn "bygdelappen"
Ei venninne håpa jeg ville hente noe for hu med det samme da, så gjør helt sikkert det også
Så halve dagen går vel der egentligNår jeg da kommer hjem og henter minsta i bhg (eldste går hjem fra skolen alene og låser seg inn) så er vi jenter alene hjemme. Da er mannebeinet reist for å jobbe litt
Blir digg!![]()
God morgen! Har våknet mange ganger i natt.. Men har sovnet igjen med en gang.. Har sovet veldig lett.God morgen
Sovet godt?
Hva skal du ha i Sverige?Fikse teppet til bestemor etter jobb, og kanskje sverige en tur
Hba med deg?