Skravletråd :)

Greit å legge seg til grei tid etter en dag meg fysisk arbeid ;)
Blir vel kvelden straks her og, bare lufte vofsen litt først :D
Da sier jeg natta ;) snakkes i morgen :)

Gooooood morning Norway :D (Les det med Robin Williams si stemme frå God morning Vietnam ;) )

Ja, ikkje så værst :D Sjølv om eg vart vekt kl 03 av jr som hadde snudd seg og hadde fått panikk. Kl 04:30 av ein knurrandes katt med levandes spissmus i munn O.o og kl 05:10 av jr som ville ha mjølk :P

Planer for dagen?

Om formen held seg skal me ut å gå ein tur :) Ellers skal eg på håndballtrening kl 16, og det er vel det einaste som er bestemt :)
Har du planar for dagen?

God morgen ja :) Nå blir det å slenge seg i dusjen. Skal kjøre min mor til en privatklinikk i byen, hu kjører ikke byen selv. Har sånn "bygdelappen" :P Ei venninne håpa jeg ville hente noe for hu med det samme da, så gjør helt sikkert det også :P

Så halve dagen går vel der egentlig :D Når jeg da kommer hjem og henter minsta i bhg (eldste går hjem fra skolen alene og låser seg inn) så er vi jenter alene hjemme. Da er mannebeinet reist for å jobbe litt :D

Blir digg! :D

Ja, ikkje så værst :D Sjølv om eg vart vekt kl 03 av jr som hadde snudd seg og hadde fått panikk. Kl 04:30 av ein knurrandes katt med levandes spissmus i munn O.o og kl 05:10 av jr som ville ha mjølk :P

Levende spissmus ja. Det er gøy å ha i hus kan jeg tenke meg ;)
Får håpe du ikke blir altfor trøtt utover dagen da. Ser ut som det ble litt oppstykka i natt ;)

Levende spissmus ja. Det er gøy å ha i hus kan jeg tenke meg ;)
Får håpe du ikke blir altfor trøtt utover dagen da. Ser ut som det ble litt oppstykka i natt ;)

Er faktisk ein av dei bedre nettene på lenge :P Seie vel sitt :P
Heldigvis tok Rulle med seg musa ut igjen :)
Når jr no skal ta sin første dupp skal eg legga meg litt eg og ;)

God morgen alle sammen:)
Hva står på planen deres i dag?

Fikse teppet til bestemor etter jobb, og kanskje sverige en tur ;)
Hba med deg?

Om formen held seg skal me ut å gå ein tur :) Ellers skal eg på håndballtrening kl 16, og det er vel det einaste som er bestemt :)
Har du planar for dagen?
Jeg skal egentlig snart på job + hente podens sykkel etterpå, men jeg får se hva det ender opp med

God morgen ja :) Nå blir det å slenge seg i dusjen. Skal kjøre min mor til en privatklinikk i byen, hu kjører ikke byen selv. Har sånn "bygdelappen" :p Ei venninne håpa jeg ville hente noe for hu med det samme da, så gjør helt sikkert det også :p

Så halve dagen går vel der egentlig :D Når jeg da kommer hjem og henter minsta i bhg (eldste går hjem fra skolen alene og låser seg inn) så er vi jenter alene hjemme. Da er mannebeinet reist for å jobbe litt :D

Blir digg! :D
Håper du får en fin dag:)

Back
Topp