Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen jaNå blir det å slenge seg i dusjen. Skal kjøre min mor til en privatklinikk i byen, hu kjører ikke byen selv. Har sånn "bygdelappen"
Ei venninne håpa jeg ville hente noe for hu med det samme da, så gjør helt sikkert det også
Så halve dagen går vel der egentligNår jeg da kommer hjem og henter minsta i bhg (eldste går hjem fra skolen alene og låser seg inn) så er vi jenter alene hjemme. Da er mannebeinet reist for å jobbe litt
Blir digg!![]()
God morgenGod morgen damersovet godt i natt?? Det har jeg.
Å jeg er overraskende nok ikke stiv og støl i armen etter i går.
Da krysser vi fingre for at lyden ikke kommer tilbakenei.. fant aldri ut av detmen det gav seg. Sååå jeg så ferdig NCIS og gikk å la meg
![]()
Ja, hagen går vel foranSkal egentlig være nå til fredag, men vi får se da. Hadde vært greit å bli ferdig med hagen![]()
Bra det daSer og høres mye verre ut enn det er![]()
hehehe ja.. finner vel ut av det i kveld når jeg er ferdig med å vaske terrassen osv.Da krysser vi fingre for at lyden ikke kommer tilbake![]()
Oh kos degGod morgen
Her er det først jobb, så foreldresamtale på skolen, så foreldremøte i barnehagen![]()
Eller ikke .Da krysser vi fingre for at lyden ikke kommer tilbake![]()
Ok, ikke så langt det nei45 min hjemmefra.15 fra jobb![]()
Ha en flott dag du ogsåHa en flott dag alle sammen![]()
Hva skal dere jentene finne på i kveld da?God morgen jaNå blir det å slenge seg i dusjen. Skal kjøre min mor til en privatklinikk i byen, hu kjører ikke byen selv. Har sånn "bygdelappen"
Ei venninne håpa jeg ville hente noe for hu med det samme da, så gjør helt sikkert det også
Så halve dagen går vel der egentligNår jeg da kommer hjem og henter minsta i bhg (eldste går hjem fra skolen alene og låser seg inn) så er vi jenter alene hjemme. Da er mannebeinet reist for å jobbe litt
Blir digg!![]()
Vi har foreldremøte i morgen.God morgen
Her er det først jobb, så foreldresamtale på skolen, så foreldremøte i barnehagen![]()
Ha en fin dag du også. Er du på grenseovergang?Ha en flott dag alle sammen![]()
Nå er det vel mer..."god formiddag!"God morgen![]()
Så effektiv du erhehehe ja.. finner vel ut av det i kveld når jeg er ferdig med å vaske terrassen osv.
TakkOh kos deg![]()