Skravletråd :)

Har du holdt på i hele dag?!?:oops:
Imponert!!
Ja... kom inn kl halv 8.. smurte kveldsmat til Vesla.. laget tomatsuppe til gubben. Nå er vesla i seng og sover søtt.. Jeg har benket meg i sofaen med beina høyt... Så er det på'n igjen i morgen.

Da skal mannebeinet kjøre lastebil i morgen. Så da er han borte i 2 daget minst :D Jentekvelder for oss her hjemme da. Mmmm. MÅ ha fylte baguetter ene dagen ja :D

Ja... kom inn kl halv 8.. smurte kveldsmat til Vesla.. laget tomatsuppe til gubben. Nå er vesla i seng og sover søtt.. Jeg har benket meg i sofaen med beina høyt... Så er det på'n igjen i morgen.
Guri, så flink du er:D
Jeg hadde klikket for lenge siden!:p

Moro med jentekveld:D
Du synes det er ok at han er borte?!
Det er himmelsk til tider :p Men skal sies våre første 5 år var han langtransportsjåfør. Han kjører lokalt nå og gjort det siden jeg ble gravid andre gang. Så jeg både klarer og liker å ha kvelder og seng for meg selv innimellom ja :D

Da skal mannebeinet kjøre lastebil i morgen. Så da er han borte i 2 daget minst :D Jentekvelder for oss her hjemme da. Mmmm. MÅ ha fylte baguetter ene dagen ja :D
Kos med litt jente tid. Også kan du jo bestemme selv når du skal se The Shield og hvor lenge :P

hahahaha herlig :P Hvis du prøver å lure meg til enda en serie, så funker ikke det NEI! :P
Biter ikke på denne gangen :P
Skal ikke lure deg. Men når du er ferdig med the shield. Og liker det skumle :p Så er den absolutt gøy å se på :p

Jeg er trøtt. Hva med dere?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp