Ja... kom inn kl halv 8.. smurte kveldsmat til Vesla.. laget tomatsuppe til gubben. Nå er vesla i seng og sover søtt.. Jeg har benket meg i sofaen med beina høyt... Så er det på'n igjen i morgen.Har du holdt på i hele dag?!?
Imponert!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja... kom inn kl halv 8.. smurte kveldsmat til Vesla.. laget tomatsuppe til gubben. Nå er vesla i seng og sover søtt.. Jeg har benket meg i sofaen med beina høyt... Så er det på'n igjen i morgen.Har du holdt på i hele dag?!?
Imponert!!
Mange som selger me mini daDei hadde butikk i Haugesund og eg bur nærma Drammen/Asker![]()
"Man er gjerne det..."Haha...stemmer det, så smart du er![]()
Guri, så flink du erJa... kom inn kl halv 8.. smurte kveldsmat til Vesla.. laget tomatsuppe til gubben. Nå er vesla i seng og sover søtt.. Jeg har benket meg i sofaen med beina høyt... Så er det på'n igjen i morgen.
Det liker vi!Blitt noen småkjeltringer i det minste![]()
PølsegratengHva laget du??![]()
Moro med jentekveldDa skal mannebeinet kjøre lastebil i morgen. Så da er han borte i 2 daget minstJentekvelder for oss her hjemme da. Mmmm. MÅ ha fylte baguetter ene dagen ja
![]()
Den ble god denÅåh...den har jeg glemt![]()
Hei hei! Jeg er sulten og sliten...Hei, hei jenter![]()
Holdt på å klikke til sluttGuri, så flink du er
Jeg hadde klikket for lenge siden!![]()
Koselig med jentekveldDa skal mannebeinet kjøre lastebil i morgen. Så da er han borte i 2 daget minstJentekvelder for oss her hjemme da. Mmmm. MÅ ha fylte baguetter ene dagen ja
![]()
Det er himmelsk til tiderMoro med jentekveld
Du synes det er ok at han er borte?!
Kos med litt jente tid. Også kan du jo bestemme selv når du skal se The Shield og hvor lengeDa skal mannebeinet kjøre lastebil i morgen. Så da er han borte i 2 daget minstJentekvelder for oss her hjemme da. Mmmm. MÅ ha fylte baguetter ene dagen ja
![]()
Ehm! NeiKos med litt jente tid. Også kan du jo bestemme selv når du skal se The Shield og hvor lenge![]()
hahahaha herligEhm! NeiDet må vi se sammen
Men kanskje jeg fortsetter på American Horror Story imellomtiden
![]()
Skal ikke lure deg. Men når du er ferdig med the shield. Og liker det skumlehahahaha herligHvis du prøver å lure meg til enda en serie, så funker ikke det NEI!
![]()
Biter ikke på denne gangen![]()
"Skal ikke lure deg" bla bla blaSkal ikke lure deg. Men når du er ferdig med the shield. Og liker det skumleSå er den absolutt gøy å se på
![]()
Gir deg jo bare en liten anbefaling for neste serie"Skal ikke lure deg" bla bla bla![]()