NÅ gidder jeg ikke mer.. Er ca 3 meter av rekkverket jeg IKKE er ferdig med. Men nå var det så mye mygg der ute at jeg ikke orket mer. Så nå sitter jeg her da. Venter på at Vesla skal bli ferdig med kveldsmaten før hun skal i seng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har vært flinkNÅ gidder jeg ikke mer.. Er ca 3 meter av rekkverket jeg IKKE er ferdig med. Men nå var det så mye mygg der ute at jeg ikke orket mer. Så nå sitter jeg her da. Venter på at Vesla skal bli ferdig med kveldsmaten før hun skal i seng.
i morgen er det frem med høytrykken, husvask og terrassevask.. Så blir det maling på onsdag hvis værgudene tillater det.Du har vært flink
God bedring til lillegutt
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, dumt jeg ikke så den før, nå er det tomt... For jeg skal spise resten til kveldsmat nåNamnam. . Kommer jeg på middag etterhvert da...haha
![]()
Hvor bor du da? Memini har noe sånt, sjekke om de har butikk i nærheten kanskjeNokon som veit kor ein kan få kjøpt ein body der det står "Storebror"? Helst i butikk da eg treng den fortløpande![]()
Makan!!EJ skravlet over 300 innlegg i går![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Haha...stemmer det, så smart du erHvis du blir syk, er du jo hjemme og da blir det fort litt skravling da også. Håper ikke på sykdom dessverre... Men kan håpe du ikke er sånn super skravlesyk og at skravlesyken min kommer seg litt. Eneste er at om jeg håper det, ville jeg ikke fått skravlet med deg, og da er jo mye av vitsen borte![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Blitt noen småkjeltringer i det minsteHar du tatt noen kjeltringer i dag?
♡Jente 05.07.2013♡
Hva laget du??Nå må jeg starte på middagen. Snakkes![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Ååh...den har jeg glemtBlir den pølsegratengen vi snakket om i forrige uke.
♡Jente 05.07.2013♡
Godt å høre at jeg ikke var helt på jordetDet er det også egentlig![]()
Så gøyTurnen var en suksessJiha
![]()
Så flott det gikk i ordenSykkel innlevert, får den igjen i morgen. Fikk telefon fra en veldig hyggelig sjef på G-sport som ikke skjønte hvorfor de ikke hadde gjort det de skulle.
Fornøyd med servicen hvertfall
Hvor bor du da? Memini har noe sånt, sjekke om de har butikk i nærheten kanskje
Har du holdt på i hele dag?!?NÅ gidder jeg ikke mer.. Er ca 3 meter av rekkverket jeg IKKE er ferdig med. Men nå var det så mye mygg der ute at jeg ikke orket mer. Så nå sitter jeg her da. Venter på at Vesla skal bli ferdig med kveldsmaten før hun skal i seng.