Skravletråd :)

NÅ gidder jeg ikke mer.. Er ca 3 meter av rekkverket jeg IKKE er ferdig med. Men nå var det så mye mygg der ute at jeg ikke orket mer. Så nå sitter jeg her da. Venter på at Vesla skal bli ferdig med kveldsmaten før hun skal i seng.

NÅ gidder jeg ikke mer.. Er ca 3 meter av rekkverket jeg IKKE er ferdig med. Men nå var det så mye mygg der ute at jeg ikke orket mer. Så nå sitter jeg her da. Venter på at Vesla skal bli ferdig med kveldsmaten før hun skal i seng.
Du har vært flink

Nokon som veit kor ein kan få kjøpt ein body der det står "Storebror"? Helst i butikk da eg treng den fortløpande ;)

Hvis du blir syk, er du jo hjemme og da blir det fort litt skravling da også. Håper ikke på sykdom dessverre... Men kan håpe du ikke er sånn super skravlesyk og at skravlesyken min kommer seg litt. Eneste er at om jeg håper det, ville jeg ikke fått skravlet med deg, og da er jo mye av vitsen borte:p

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Haha...stemmer det, så smart du er:p

Sykkel innlevert, får den igjen i morgen. Fikk telefon fra en veldig hyggelig sjef på G-sport som ikke skjønte hvorfor de ikke hadde gjort det de skulle.
Fornøyd med servicen hvertfall
Så flott det gikk i orden:D

Hvor bor du da? Memini har noe sånt, sjekke om de har butikk i nærheten kanskje

Dei hadde butikk i Haugesund og eg bur nærma Drammen/Asker ;)

Har du holdt på i hele dag?!?:oops:
Imponert!!

Back
Topp