Skravletråd :)

Er ikke så dum som jeg ser ut :p Som mannen min sa så fint forrige helg :p Hahahaha! Bra jeg forstår hans humor :p De rundt bordet holdt jo å sette vinen i retur :laughing025
Det er sånn han min er også!
Noen ganger føler jeg at husstanden her er en kombinasjon av simpsons, family guy og 8 simple rules... :P

vell vell.. sitte på gulvet å skrape opp og ned.. :P jaja funker vel på en måte! :P

Sitte på gulvet ja...skraper og skriver du om hverandre nå da? :p
Kjøp en sandblåser...hehe;)

Det er sånn han min er også!
Noen ganger føler jeg at husstanden her er en kombinasjon av simpsons, family guy og 8 simple rules... :p
Helt klart. Sikkert derfor unga elsker The Simpsons :P Hahahaha! Kjenner seg igjen.

Jeg kan like gjerne male postkassa mi med Homer, Marge, Lisa and Maggie + Santas little helper.

Mangler liksom Bart inni flokken min og Snowball. :smiley-angelic008

Åh den har jeg og hørt mye ;)

TuMmY LoVe
Bra andre også får høre det.

Menmen. Om ingen forventer jeg skal si så mye smart, får jeg jo veldig pluss i boka når jeg gjør det, og ingen legger merke til alt det dumme som ofte kommer ut av denne munnen :P Hadde alle visst jeg var smart, forventer de jo mye smartere snakk fra meg. Og da fremstår jeg vel enda dummere? Var det en logisk forklaring mon tro? Jeg leker kinderegg teorien ja :P

Bra andre også får høre det.

Menmen. Om ingen forventer jeg skal si så mye smart, får jeg jo veldig pluss i boka når jeg gjør det, og ingen legger merke til alt det dumme som ofte kommer ut av denne munnen :P Hadde alle visst jeg var smart, forventer de jo mye smartere snakk fra meg. Og da fremstår jeg vel enda dummere? Var det en logisk forklaring mon tro? Jeg leker kinderegg teorien ja :P
Der satt du virkelig ord på hva jeg og tenker;)

TuMmY LoVe

Sitte på gulvet ja...skraper og skriver du om hverandre nå da? :p
Kjøp en sandblåser...hehe;)
Nei. venter på at morgenduggen skal tørke inn litt. er litt rått ute ennå :D

Hu kommer til å begynne i natt kl halv 3. Så jo hvor lett jeg lurte hu i natt også :p Sove? Neeeei hahaha
hahaha luringen! :P

Helt klart. Sikkert derfor unga elsker The Simpsons :p Hahahaha! Kjenner seg igjen.

Jeg kan like gjerne male postkassa mi med Homer, Marge, Lisa and Maggie + Santas little helper.

Mangler liksom Bart inni flokken min og Snowball. :smiley-angelic008
hahaha

For noen år siden satt jeg på verandarekkverket mens gubben skulle rulle inn markisen.
Da hørte jeg ett smell og så bare markisa komme mot meg en i hel*etes fart. Rakk og ta tak i kanten på den.
Å fulgte videre med markisa ut forbi rekkverket. Lå vannrett over og tviholdt i kanten på markisa mens gubben lå på gulvet å lo...

For all del! ikke hjelp meg opp :P

hahaha

For noen år siden satt jeg på verandarekkverket mens gubben skulle rulle inn markisen.
Da hørte jeg ett smell og så bare markisa komme mot meg en i hel*etes fart. Rakk og ta tak i kanten på den.
Å fulgte videre med markisa ut forbi rekkverket. Lå vannrett over og tviholdt i kanten på markisa mens gubben lå på gulvet å lo...

For all del! ikke hjelp meg opp :p
Min er ikke bedre :P Jeg gikk ned trappa med to glass med vann. Jeg glemte det siste trinnet og lå langflat på magen. Det var vondt som pokker og alt jeg klarte å rope inn til min mann var: JEG SØLTE IKKE VANN! Mannen så alt og holdt på å krepere av latter han også. Jeg lo ikke... :P

Jeg ler nå da :P

Min er ikke bedre :p Jeg gikk ned trappa med to glass med vann. Jeg glemte det siste trinnet og lå langflat på magen. Det var vondt som pokker og alt jeg klarte å rope inn til min mann var: JEG SØLTE IKKE VANN! Mannen så alt og holdt på å krepere av latter han også. Jeg lo ikke... :p

Jeg ler nå da :p
hehehe ja det er noen ting man kan le av i ettertid :P Men tenker det er godt å ha en partner i livet som ikke er så gravalvorlig hele tiden :P

Back
Topp