Skravletråd :)

Hu kommer til å begynne i natt kl halv 3. Så jo hvor lett jeg lurte hu i natt også :P Sove? Neeeei hahaha

Sant det. Skikkelig lettlurt ho der tror jeg ;)

Nei. venter på at morgenduggen skal tørke inn litt. er litt rått ute ennå :D

hahaha luringen! :P

Ah..da er der slitsomt å skrape ja ;)
Begynner å hjelpe nå vel?

hahaha

For noen år siden satt jeg på verandarekkverket mens gubben skulle rulle inn markisen.
Da hørte jeg ett smell og så bare markisa komme mot meg en i hel*etes fart. Rakk og ta tak i kanten på den.
Å fulgte videre med markisa ut forbi rekkverket. Lå vannrett over og tviholdt i kanten på markisa mens gubben lå på gulvet å lo...

For all del! ikke hjelp meg opp :P

Hahaha :)
Sikkert et artig syn :p

Håper ikke du slo deg så altfor hardt da ;)

Å du da? :P hahahaa

Å ja begynner å hjelpe.
Skal bare se ferdig Manuelas ostekake på God morgen norge :P

Mener du at JEG er lettlurt? :eek:
Aldri!!! Hahaha :p

Men da må du jo lage ostekake til meg da... :D

hahaha skal jeg stappe den igjennom skjermen også!? sammen med polkagrisene!?

Gjerne det :)
Om du legger polkagrisene som pynt på kaka, så kanskje det er lettere å sende det? :p
Bruk kreativiteten din ;)

Ja og det er jeg glad for. Ellers hadde ikke nesa mi sett videre bra ut :P

Kanskje litt mer en nesa og?

Lurer på hvordan jeg hadde sett ut. Mannrn ler av meg når jeg skal ta imot noe han kaster.. jeg har begynt å flytte meg rett og slett :p
Har fått en del baller og sånt i trynet før... hahaha :D

Lurer på hvordan jeg hadde sett ut. Mannrn ler av meg når jeg skal ta imot noe han kaster.. jeg har begynt å flytte meg rett og slett :p
hahaha det er ikke bra!
Gjerne det :)
Om du legger polkagrisene som pynt på kaka, så kanskje det er lettere å sende det? :p
Bruk kreativiteten din ;)
vet ikke om det blir så veldig bra :confused:

hahaha det er ikke bra!

Har kommet seg litt etter jeg begynte med taekwondo da, men kan alltids bli enda bedre :p haha

vet ikke om det blir så veldig bra :confused:

Litt klinete kanskje? Du får ta deg en svømmetur istedet da så du får levert på døra mi :p

Litt klinete kanskje? Du får ta deg en svømmetur istedet da så du får levert på døra mi :p
skal ja ta med sjokolade mousse også?

Back
Topp