Skravletråd :)

Har lite å seia i dag.. Er trøytt, sleten, kvalm, mett og svolten på ein gong. Har klart å vaska badet og doen slik at den er klar dersom/når eg må spy :P
Håpar dikka har ein flott dag :)

PAUSE

kjære vene.. Er ikke bare bare og skrape rekkverk :oops:

Har lite å seia i dag.. Er trøytt, sleten, kvalm, mett og svolten på ein gong. Har klart å vaska badet og doen slik at den er klar dersom/når eg må spy :P
Jeg elsker nyvasket bad!!

Ellers var det jo en lekker detalj da på butikken. Haha...... Idet jeg går utav butikken kommer en av de ansatte ut og sier fint til ei annen. I bakdøra da. Men hu måtte hjem. Hu hadde sittet på toaletter hele natta og nå kjente hu at hu ikke klarte jobbe mer. Nå måtte hu hjem.

Fint det. Når man sitter hele natta og tydligvis enda driver med diareen, burde de ikke klare holde seg hjemme til de er friske?

Noen som presser seg uansett ja. Men et sted bør jo grensa gå :/

Uff da, god bedring ;)

Jeg bryr meg ikke om lista da. Her skravler jeg fordi jeg vil eller kjeder meg :) En dag har jeg mye å si. Annen, lite :)
Sant nok, men jeg hadde jo egentlig veldig lyst, men nå har jeg ikke vært skravlesyk på noen dager. Leser mye mer enn jeg skriver:)

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Spiller forsåvidt ingen rolle hvilken plass man ligger på ;)
Jada jada... Jeg vet jo egentlig det, men syntes det var gøy da ronja og jeg hoppet forbi hverandre annenhver gang og "slåss" litt om tredje plassen...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Fått ail fra G.sport,er visst noen som ikke har gjort jobben sin gitt. Hun skulle ta kontakt med butikken jeg hadde handlet i å gi beskjed. Så da er det bare å ta med sykkelen tilbake.
Så bra det ordner seg:D

Ellers var det jo en lekker detalj da på butikken. Haha...... Idet jeg går utav butikken kommer en av de ansatte ut og sier fint til ei annen. I bakdøra da. Men hu måtte hjem. Hu hadde sittet på toaletter hele natta og nå kjente hu at hu ikke klarte jobbe mer. Nå måtte hu hjem.

Fint det. Når man sitter hele natta og tydligvis enda driver med diareen, burde de ikke klare holde seg hjemme til de er friske?
Veldig spesielt....godt jeg ikke jobber der og blir utsatt for smitte!:P

Back
Topp