Spiller forsåvidt ingen rolle hvilken plass man ligger påJeg er ikke skravlesyk og havner bare lenger og lenger ned på lista...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiller forsåvidt ingen rolle hvilken plass man ligger påJeg er ikke skravlesyk og havner bare lenger og lenger ned på lista...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Pass på betennelser nåPAUSE
kjære vene.. Er ikke bare bare og skrape rekkverk![]()
Jeg elsker nyvasket bad!!Har lite å seia i dag.. Er trøytt, sleten, kvalm, mett og svolten på ein gong. Har klart å vaska badet og doen slik at den er klar dersom/når eg må spy![]()
Håpar dikka har ein flott dag![]()
Ellers var det jo en lekker detalj da på butikken. Haha...... Idet jeg går utav butikken kommer en av de ansatte ut og sier fint til ei annen. I bakdøra da. Men hu måtte hjem. Hu hadde sittet på toaletter hele natta og nå kjente hu at hu ikke klarte jobbe mer. Nå måtte hu hjem.
Fint det. Når man sitter hele natta og tydligvis enda driver med diareen, burde de ikke klare holde seg hjemme til de er friske?
Har lite å seia i dag.. Er trøytt, sleten, kvalm, mett og svolten på ein gong. Har klart å vaska badet og doen slik at den er klar dersom/når eg må spy![]()
Håpar dikka har ein flott dag![]()
PAUSE
kjære vene.. Er ikke bare bare og skrape rekkverk![]()
Sant nok, men jeg hadde jo egentlig veldig lyst, men nå har jeg ikke vært skravlesyk på noen dager. Leser mye mer enn jeg skriverJeg bryr meg ikke om lista da. Her skravler jeg fordi jeg vil eller kjeder megEn dag har jeg mye å si. Annen, lite
![]()
Har du ordentlig verktøy da?![]()
Pass på betennelser nå![]()
Jada jada... Jeg vet jo egentlig det, men syntes det var gøy da ronja og jeg hoppet forbi hverandre annenhver gang og "slåss" litt om tredje plassen...Spiller forsåvidt ingen rolle hvilken plass man ligger på![]()
Fysj....det er kjedelig!!Æsj... kom på at jeg skal skrape rekkverk i dag også..![]()
jaaa... måtte ta en pause litt nå... tror jeg skal finne frem noe mat også!Fysj....det er kjedelig!!![]()
Ha en flott dag på jobbDet skal jeg også snart.
Trodde jo det var vanlig???Juhu sykkel innkjøpt, men altså forventer jeg for mye når jeg synes de kan fylle luft i dekkene og ta en sjekk før de sender den avgårde? Gjør ikke alle butikker det?
Skjønner dette!!Jeg vet!! hun er ond![]()
Oi, flaks det gikk bra!Oj, jente gikk 4 km i søvne
http://www.tv2.no/2014/09/15/nyheter/krim/6015450
Da blir hun sikkert fiiinTurndrakt til minsta kjøpt![]()
Så bra det ordner segFått ail fra G.sport,er visst noen som ikke har gjort jobben sin gitt. Hun skulle ta kontakt med butikken jeg hadde handlet i å gi beskjed. Så da er det bare å ta med sykkelen tilbake.
Veldig spesielt....godt jeg ikke jobber der og blir utsatt for smitte!Ellers var det jo en lekker detalj da på butikken. Haha...... Idet jeg går utav butikken kommer en av de ansatte ut og sier fint til ei annen. I bakdøra da. Men hu måtte hjem. Hu hadde sittet på toaletter hele natta og nå kjente hu at hu ikke klarte jobbe mer. Nå måtte hu hjem.
Fint det. Når man sitter hele natta og tydligvis enda driver med diareen, burde de ikke klare holde seg hjemme til de er friske?