hahahahahahah! ja det skulle hvert BLAME SPYRO!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahahahahahah! ja det skulle hvert BLAME SPYRO!
Absolutt. Hadde kjeda meg om ikke en stor del av min hverdag hadde humorhehehe ja det er noen ting man kan le av i ettertidMen tenker det er godt å ha en partner i livet som ikke er så gravalvorlig hele tiden
![]()
Fantes ikke en slik sang. Jeg leta......hahahahahahah! ja det skulle hvert BLAME SPYRO!
Men min har til tider ekstremt DÅRLIG humor.. litt sånn " skulle den vitsen være morsom?!"Absolutt. Hadde kjeda meg om ikke en stor del av min hverdag hadde humor![]()
Det kan vel fikses!Fantes ikke en slik sang. Jeg leta......
Og ikke pokker om jeg synger og legger ut en slik videoDa er jeg i tilfelle så langt ifra edru som det går an og noen har hacka kontoen min hahaha
Skal på jobb, jegStille her i dag.
Jeg skal snart ut å se på sykkel til poden, g-sport her har halv pris på alle sykler, det passer fint siden poden må ha ny
Min mann mener jeg har en sånn humor daMen min har til tider ekstremt DÅRLIG humor.. litt sånn " skulle den vitsen være morsom?!"![]()
Godt å høretakk du.. begynner å hjelpe seg nå...
Please dontDet kan vel fikses!hahahahaha
Det skal jeg også snart.Skal på jobb, jeg![]()
hahaha tviler ikke!Min mann mener jeg har en sånn humor daHan syns visst sin er på tampen til å ha eget komedieshow....
![]()
Uff, så slemt av henneJa. teite Spyro fikk meg henkta på en serie![]()
mohahahahaha! Du skal ikke sørover snart daPlease dontNei. MÅ lage meg noe frokost.
![]()
Jeg vet!! hun er ondUff, så slemt av henne![]()
Haha...da er det jo forståeligEr ikke ferdig med TR![]()
Hihi...så braDen har vært veldig bra. Etter å ha kranglet med all steinen i helga, sov jeg ganske så hardt
Har du sovet godt?
Trodde det var vanlig jeg ...Juhu sykkel innkjøpt, men altså forventer jeg for mye når jeg synes de kan fylle luft i dekkene og ta en sjekk før de sender den avgårde? Gjør ikke alle butikker det?
Har ingen planer om det neimohahahahaha! Du skal ikke sørover snart dahahahaa
Har ingen planer om det nei![]()