Den var veldig avhengighets skapendeah ok, takk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var veldig avhengighets skapendeah ok, takk![]()
Mange serier er dessverre det.Den var veldig avhengighets skapende
Ja. absolutt... De er flinke til å skape spenning for å holde deg interessertMange serier er dessverre det.
Egentlig kan du kun skylde på deg selvJa. teite Spyro fikk meg henkta på en serie![]()

Kun fordi de ikke har hatt tid daHeldig du er da, her roter gjerne unga MENS det ryddes
TuMmY LoVe
Ja, det hørtes gøy ut hahaÆsj... kom på at jeg skal skrape rekkverk i dag også..![]()
Du kjenner jo meg... nygjerrigheta sjølEgentlig kan du kun skylde på deg selvDu spurte, jeg svarte i natt
Hahaha! Jeg tvang deg jo ikke
![]()
![]()
ja jippi! gleder meg villt og uhemmet!Ja, det hørtes gøy ut haha![]()
HahaDu kjenner jo meg... nygjerrigheta sjøl![]()
Blir jo rett og slett en festja jippi! gleder meg villt og uhemmet!![]()
Det er lurt! hahahahaHahaJo egentlig
Burde ALDRI sagt både a og b
Neste gang jeg ser en serie du ikke har sett, skal jeg unngå spm ditt
![]()
Ja du synes!? Lyst til å komme på fest???Blir jo rett og slett en fest![]()
Haha, da forstår jegKun fordi de ikke har hatt tid da
Jeg rydda halve lørdag, også kjørte jeg de til oldemora hvor de sov over. Og vi var ikke hjemme igjen før 1800 i går kveld og da var det jo helst sovetidSå bhg/skole i dag
Bare vent til de kommer hjem igjen
![]()
Tar så lang tid å kjøreDet er lurt! hahahaha
Ja du synes!? Lyst til å komme på fest???![]()
JeppHaha, da forstår jeg
TuMmY LoVe
HAhahahaha.. male er faktisk bedreTar så lang tid å kjøreInnen jeg er der er du ferdig. Du kan komme hit å male ett soverom heller?
Vi kan se the Shield sammen da
![]()
Må grunne først, så da skal det stå 12 timer før neste strøkHAhahahaha.. male er faktisk bedreMen setter du på The Shield blir det ikke mye maling
![]()
oohhh sant sant! smart tenktMå grunne først, så da skal det stå 12 timer før neste strøkSå har noe tid å kverke liksom
![]()
Er ikke så dum som jeg ser utoohhh sant sant! smart tenkt![]()

Har ett hus å vaske, så det får vente![]()