God morgenGod morgen jenter!! Jeg har liggi sabla feil i natt og har vondt i ryggen. Håper det retter seg snart!
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen jenter!! Jeg har liggi sabla feil i natt og har vondt i ryggen. Håper det retter seg snart!
Litt over en uke..holdt på lenge eller?
God morgenGod morgen jaOpp og hopp
Minsta er i bhg, eldste er på skolen. Mannebeinet som ikke sov i natt gikk å la seg nå. Ser for meg han snorker som ett jævla uvær, så da kan jeg heller døse på sofaen tenker jeg
Sånn utenom sov jeg som en stein i natt
![]()
God morgen og takk det sammeGod morgen!
Ønsker alle en god ny uke![]()
God morgenGod morgen!
Ønsker alle en god ny uke![]()
Så siden jeg gikk å la meg måtte du ta til gode med hanJepp! Han ble nemmelig sittende sammen med meg. ;-P
Uff da, håper det blir bedre snartGod morgen jenter!! Jeg har liggi sabla feil i natt og har vondt i ryggen. Håper det retter seg snart!
I like måteHåper alle får en flott mandag![]()
Takk for detDu også
TuMmY LoVe
Oh YeahGod morgenhatt en effektiv morgen du og ja
TuMmY LoVe
Hehe...lykke til daTakkOm jeg kommer meg så langt da
![]()
Tusen takkI like måte![]()
Takk, det samme til degGod morgen
Håper alle får en fin start på uken.
Man våkner jo ganske fort av å sitte her inne så hehe. Ikke krise. Kan gjerne legge meg tidligere i dag da.Hehe...lykke til da![]()
Turn er så koseligMan våkner jo ganske fort av å sitte her inne så hehe. Ikke krise. Kan gjerne legge meg tidligere i dag da.
Men burde uansett bort på butikker om ikke lenge. Skal se om jeg finner turndrakt til minstaTurnen går i dag, så hadde vært koselig å meldt hu på der. Spesielt nå som jeg kan kjøre bil selv
Da har man så mye bedre tid
![]()
Lykke til på turndraktjakt.Man våkner jo ganske fort av å sitte her inne så hehe. Ikke krise. Kan gjerne legge meg tidligere i dag da.
Men burde uansett bort på butikker om ikke lenge. Skal se om jeg finner turndrakt til minstaTurnen går i dag, så hadde vært koselig å meldt hu på der. Spesielt nå som jeg kan kjøre bil selv
Da har man så mye bedre tid
![]()