Skravletråd :)

God morgen ja :D Opp og hopp :) Minsta er i bhg, eldste er på skolen. Mannebeinet som ikke sov i natt gikk å la seg nå. Ser for meg han snorker som ett jævla uvær, så da kan jeg heller døse på sofaen tenker jeg :P Sånn utenom sov jeg som en stein i natt :D
God morgen :) hatt en effektiv morgen du og ja ;)

TuMmY LoVe

Hehe...lykke til da:p
Man våkner jo ganske fort av å sitte her inne så hehe. Ikke krise. Kan gjerne legge meg tidligere i dag da.

Men burde uansett bort på butikker om ikke lenge. Skal se om jeg finner turndrakt til minsta :D Turnen går i dag, så hadde vært koselig å meldt hu på der. Spesielt nå som jeg kan kjøre bil selv :D Da har man så mye bedre tid :D

Man våkner jo ganske fort av å sitte her inne så hehe. Ikke krise. Kan gjerne legge meg tidligere i dag da.

Men burde uansett bort på butikker om ikke lenge. Skal se om jeg finner turndrakt til minsta :D Turnen går i dag, så hadde vært koselig å meldt hu på der. Spesielt nå som jeg kan kjøre bil selv :D Da har man så mye bedre tid :D
Turn er så koselig:D gikk på det selv, i 15 år!:p
Alt blir enklere når man kan kjøre bil, ja:D

Lykke til på turndraktjakt.

Back
Topp