>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Men det var jo bare hysterisk morsom kveld daHar jeg sakt det dahahahaha Minns å huske en kveld da stakkars Ilabommen ble peppret med pling på FB.
Da og var det litt sånn "dont doooo it! DO IT!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det var jo bare hysterisk morsom kveld daHar jeg sakt det dahahahaha Minns å huske en kveld da stakkars Ilabommen ble peppret med pling på FB.
Da og var det litt sånn "dont doooo it! DO IT!"
ja... det kunne hu! men gjorde hu? hahahahahaMen det var jo bare hysterisk morsom kveld daOg hallo!? Hu kunne skrudd av lyden
Hahahahaha
Mao : Ingen av oss har særlig viljestyrke?ja... det kunne hu! men gjorde hu? hahahahaha
Nei... Det skal jeg si meg enig i gittMao : Ingen av oss har særlig viljestyrke?![]()
Haha jaNei... Det skal jeg si meg enig i gittMen gud så mye morro vi har hatt med dårlig viljestyrke
![]()
hahaha lykke til med den... Du får hive deg over mannebeinet ditt da før han rekker å trykke på knappenHaha jaVi levde lenge på den
Nå er snart denne episoden over og da SKAL jeg legge meg gitt
![]()
Troooor han forstår hintet... Jeg rydder glassa og det nå såhahaha lykke til med den... Du får hive deg over mannebeinet ditt da før han rekker å trykke på knappen![]()
Hei.. mannfolk tar ikke hint så lett!Troooor han forstår hintet... Jeg rydder glassa og det nå såHaha
Vel. Jeg klarte å rope ut før han trykka neste episode "IKKE POKKER". Så hintet ble mottattHei.. mannfolk tar ikke hint så lett!
hahaha! strategisk! Du får sove godt da!Vel. Jeg klarte å rope ut før han trykka neste episode "IKKE POKKER". Så hintet ble mottattOg nå ligger jeg i senga
Så da ble det vel god natt alikevel. Bonusen er at mannebeinet er ikke trøtt. Så jeg har senga all by my self. Ingen snorking
![]()
Det et en ganske stor sjanse for skravling i morgen jahahaha! strategisk! Du får sove godt da!skravles vel i morgen igjen
![]()
takk takk... kommer vel an på om hvor mange episoder jeg blir sittende å seDet et en ganske stor sjanse for skravling i morgen jaHaha. Takk og i like måte når du kommer så langt
♡
Likte du?takk takk... kommer vel an på om hvor mange episoder jeg blir sittende å se![]()
for mye... I'm stuck!Likte du?![]()
*sooowwy*for mye... I'm stuck!
God natt*sooowwy*
*blunke.... Dårdyrøyne... blunke*
God natt!
God morgen til deg også. Vi får satse på en bra ukeGod morgen!
Ønsker alle en god ny uke![]()