Skravletråd :)

Jeg vurderer å sette klype på nesa hans, så jo!
men HAN mener at det ikke er nødvendig :confused:
Så klart ikke :p Er ikke de som må ligge å høre torden og jordskjelv på nært hold :p Snorking er jo ikke bra da i lengden vel? Jeg kunne tenkt meg min tok også :p

Så klart ikke :p Er ikke de som må ligge å høre torden og jordskjelv på nært hold :p Snorking er jo ikke bra da i lengden vel? Jeg kunne tenkt meg min tok også :p
kanskje vi skal lure dem :P Si vi skal på overraskelse tur.. bind for øya og rett inn på operasjonsbordet :P

kjevle er fint!

The Shields? hmm.. Netflix?
Jupp. Måtte finne noe nytt å se på :p Krim med dirty cops og sånt :p Veldig greit tidsfordriv hihi.

Kjevle er alltids greit å ha uansett :p Om det gjelder snorking eller baking haha

Jupp. Måtte finne noe nytt å se på :p Krim med dirty cops og sånt :p Veldig greit tidsfordriv hihi.

Kjevle er alltids greit å ha uansett :p Om det gjelder snorking eller baking haha
DU er "dårlig innflytelse".. Måtte jo sjekke hva det var da! Nå blir jeg vel sittende her! :P
Har du ikke sett Rapunsel da.. hun bruker stekepanne... gjør sikkert samme nytta!

DU er "dårlig innflytelse".. Måtte jo sjekke hva det var da! Nå blir jeg vel sittende her! :P
Har du ikke sett Rapunsel da.. hun bruker stekepanne... gjør sikkert samme nytta!
Har sett Rapunzel ganske mange ganger faktisk :p Stekepanna mi er så tung... Tror du wokpanna gjør samme nytten :p

Du MÅ ikke trykke play vet du? Før i mårra da :p Good luck haha

Har sett Rapunzel ganske mange ganger faktisk :p Stekepanna mi er så tung... Tror du wokpanna gjør samme nytten :p

Du MÅ ikke trykke play vet du? Før i mårra da :p Good luck haha
too late!
Å du vet hvordan det er med "dont push that button"

too late!
Å du vet hvordan det er med "dont push that button"
Akkurat likt som "bare en episode til"? Også innser man at man har sett ut sesongen... Og den slutta så på trynet at man MÅ sette på episode 1 på neste sesong for å se om det gikk bra :p Noe sånt? :p Hahaha

Akkurat likt som "bare en episode til"? Også innser man at man har sett ut sesongen... Og den slutta så på trynet at man MÅ sette på episode 1 på neste sesong for å se om det gikk bra :p Noe sånt? :p Hahaha
jaa... Ganske nøyaktig SÅNN...
Å nå som det ble så stille her måtte jeg jo finne på noe :P

jaa... Ganske nøyaktig SÅNN...
Å nå som det ble så stille her måtte jeg jo finne på noe :P
Farlig det der haha :p Jeg bare gjesper. Men før jeg fikk sjansen til å si noe hadde mannen trykka på neste :p Og når jeg da sa jeg ville legge meg. Så sa han bare "for sent" :p

Og du snakker om da?

DONT PUSH THE BUTTON! Og hva gjorde du? Du pusha knappen :p Ikke det spor bedre :p
Har jeg sakt det da :P hahahaha Minns å huske en kveld da stakkars Ilabommen ble peppret med pling på FB.
Da og var det litt sånn "dont doooo it! DO IT!"

Back
Topp