har prøvd alt det der.. funker ikkeMin snorker ekstremt han også. Ikke hver natt da. Men de plasterne over nesa hjalp litt. Eller at jeg sovna før han hjalp bestEller at jeg sparker han i foten så han snur seg hihi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har prøvd alt det der.. funker ikkeMin snorker ekstremt han også. Ikke hver natt da. Men de plasterne over nesa hjalp litt. Eller at jeg sovna før han hjalp bestEller at jeg sparker han i foten så han snur seg hihi.
dårlig innflytelse... sorryDu er en av smittekildene![]()
natta! sove godtTror jeg kryper til sengs
Ha en flott natt jenter!!
Usj jaHihi...nei, det er jo typisk![]()
ja.. det er bedre enn ingentingJa, men det får vi bare tåle![]()
Sofaen?har prøvd alt det der.. funker ikke![]()
Det hender at han kommer ut i stua om morgen og spør meg hva jeg gjør på sofaen...Sofaen?Det har også hendt. Enten jeg eller han gir opp
![]()
Haha...det går dritt hver gangtestoman var jeg...
![]()
Haha ja. Det er Do'h detDet hender at han kommer ut i stua om morgen og spør meg hva jeg gjør på sofaen...
Da blir det litt sånn "doh!"
Vi har sovesofa i stuaHaha ja. Det er Do'h detSkal være en fantastisk sofa om man legger seg heller der enn senga
![]()
Kjenner meg igjen herDet hadde jeg følt om unga var hjemme. Mem hadde barnevakt og kumme sove så lenge jeg ville da
Skulle gjerne delt med meg. Alltid vært sånn. Når jeg gikk ungdomsskolen la jeg meg frivillig før 2100 for å stå opp 08 igjenSamme på VGS
Noen har vel mye mer søvnbehov enn andre. Jeg kan enda legge meg rundt 21 og opp igjen for jobb 0700. Så får nok søvn jeg. Men jeg holder meg fint ut å være våken i noen døgn
Om jeg vil
![]()
Haha. Okei. Gir megVi har sovesofa i stua![]()
Vi har mye besøk fra Island osv.. så trenger ekstra soveplasser![]()
Det gjør hun stort sett hver nattSå deilig da
Sover nok godt i natt!
Natta! 15 min igjen av filmenKjenner meg igjen herså nå går jeg og legger neg frivillug
natta
![]()
Jeg vurderer å sette klype på nesa hans, så jo!Haha. Okei. Gir megKos deg på sovesofaen da !
Ikke vurdert snorkeoperasjon?
![]()
natta.. igjen..Natta! 15 min igjen av filmen![]()
jasså... så da forlater du åstedetKjenner meg igjen herså nå går jeg og legger neg frivillug
natta
![]()