Nei, det har jeg da fått med megIkke her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det har jeg da fått med megIkke her![]()
Hadde barnevakt i går. Så da ble det festDet var lenge
holdt på lenge eller?Nope dårlig med det også. Sovner nok etterhvert
ja det er spennende... men det grusomt med all den ventetiden*savne*
Sååå spennende![]()
Helligejul, får du sove igjen nå så tidlig da?!Kan ikke det nei![]()
Absolutt. Og det tross for jeg sov til 1130 i dag![]()
Thank u!!I like måte du![]()
Haha...gjelder å henge medholdt på å gå galt her nå...plutselig veldig mye på en gang her!
hahaha
Selvsagt. Kunne lagt meg nå og sovet til 12 i mårra og jegHelligejul, får du sove igjen nå så tidlig da?!![]()
Jeg vetja det er spennende... men det grusomt med all den ventetiden![]()
jepp... Å når det er så mange skravlebøtter på en gang... Da må man som sagt holde tunga rett i munnHaha...gjelder å henge med![]()
huff ja! prøøøøver liksom å ikke teste HELE tiden da... men det går jo som regel dårligJeg vetmen elsket testedagene!! Sommerfugler i magen
![]()
Oi, godt sovehjerteSelvsagt. Kunne lagt meg nå og sovet til 12 i mårra og jeg![]()
GI MEG SOVEHJERTET DITT... PLX!Selvsagt. Kunne lagt meg nå og sovet til 12 i mårra og jeg![]()
Bruker du telefon eller pc?jepp... Å når det er så mange skravlebøtter på en gang... Da må man som sagt holde tunga rett i munn![]()
Haha...det går dritt hver ganghuff ja! prøøøøver liksom å ikke teste HELE tiden da... men det går jo som regel dårlig![]()
begge deler.. Nå på kvelden bruker jeg laptopen min.. Men dagtid er det med fonen som går varmBruker du telefon eller pc?![]()
hahaha du får stikke snuta innom FS forumet å få dosa di med testegale jenter da vettuHaha...det går dritt hver gangtestoman var jeg...
![]()
Det hadde jeg følt om unga var hjemme. Mem hadde barnevakt og kumme sove så lenge jeg ville daOi, godt sovehjerte
Jeg føler jeg har sovet lenge når jeg står opp kl 0830 liksom![]()
Skulle gjerne delt med meg. Alltid vært sånn. Når jeg gikk ungdomsskolen la jeg meg frivillig før 2100 for å stå opp 08 igjenGI MEG SOVEHJERTET DITT... PLX!![]()
YEAH!!! HahaALL IN!blir vell 100 poster om tester igjen om en ukes tid. hahahahhaa