Har vel ikke akkurat hvert passiv nei! MEN HEI!! jeg har hvert UNDERERNÆRT!Du har vel hjulpet til ganske mye selv i kveld?hihihi
Har jo nesten ikke rørt BV hele helgen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vel ikke akkurat hvert passiv nei! MEN HEI!! jeg har hvert UNDERERNÆRT!Du har vel hjulpet til ganske mye selv i kveld?hihihi

heheh skjønner. Har ei venninne som hadde ett ublidt møte med en 5tonns graver i fjord.. hun er nå den stolte eier av 8 hele og 2 stussa tær![]()
Hu var heldig som hadde vernesko på seg. De lastet graveren på henger, da kollegaen hennes strammet til spratt en stein ut fra under den og den skle fremover. Hun fikk skjæret rett over tærne.Huff da...men da gikk det vel bedre en venta kanskje?
Jobbar du som møbelsnekkar i dag? Gubben er og utdanna møbelsnekkar, men jobbar ikkje med det i dag. Lite jobb å få seie han.
Har vel ikke akkurat hvert passiv nei! MEN HEI!! jeg har hvert UNDERERNÆRT!
Har jo nesten ikke rørt BV hele helgen!![]()
Egentlig lagt meg
Hvor har du hvert...?
God nattOg i tilfelle. God natt![]()
Ja når det første jeg hører fra deg er "HVOR har du hvert!?" så er jo det ganske opplagtDet er sant! Du har vært veldig fraværende! !!![]()
hahaha natta da... just in case!Og i tilfelle. God natt![]()
Haha*GNI GNI GNI GNI*![]()
Er det ikke gøy?!?rekker jo ikke svar på ett innlegg før det kommer 2 nye varsler her![]()
kaklehøner?? dette er vel ingenting hahahahaha
Bedre å være på den sikre siden liksomhahaha natta da... just in case!![]()
Hu var heldig som hadde vernesko på seg. De lastet graveren på henger, da kollegaen hennes strammet til spratt en stein ut fra under den og den skle fremover. Hun fikk skjæret rett over tærne.
Fikk ikke sove for jeg hoster hele tidenEGENTLIG?men her er du da
![]()
joda.. Men går jo helt rundt hvis en ikke klarer å følge medEr det ikke gøy?!?![]()