hahahah så med andre ord... Snadder i alle enderDen grisete skjermen også? Haha
Multitasking deluxe i kveld...kylling i en hånd, skravling i den andre, samtodog som jeg ser på supernatural... så ingen plass til våtservietter dessverre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahahah så med andre ord... Snadder i alle enderDen grisete skjermen også? Haha
Multitasking deluxe i kveld...kylling i en hånd, skravling i den andre, samtodog som jeg ser på supernatural... så ingen plass til våtservietter dessverre![]()
Nom. Da er rullekebab og bacon og cheeseburger bestilt. Dagen derpå mat er snadderBarna spiste middag hos oldemora
![]()
Har nettopp ete 1,5 brødskive med fiskekaker på.. Men fekk veeeeeldig lyst på rullekebab no! Skal heim til helga og der har dei ein utruleg god rullekebab![]()
hahahah så med andre ord... Snadder i alle enderhahahaha
hahaha nei det er det ikke da.. ser jo den.Så absolutt, og da er det jo ikke så lett å tenke på de j***a våtserviettene er det? Hahaha![]()
hahaha nei det er det ikke da.. ser jo den.
Men du kunne kanskje hente litt tørkepapir til det sikkelet som henger ned fra høyre munnvikhahahaha
Var snadder *nom. RAP*Rullekebab er digg dagen derpåeller plutselig innimellom...
![]()
hehehe du trenger assistanse daEr mer fra venstre egentlig. ..haha
Og fortsatt ikke nok hender...
Det var veldig lite kvinnelig gjort av degVar snadder *nom. RAP*![]()
Alltid vært mer guttejente jeg daDet var veldig lite kvinnelig gjort av deg![]()
Sant santAlltid vært mer guttejente jeg daMye lettere å være med gutta syns jeg. Og da må man jo "oppføre" seg
![]()
Det kommer vel en fra deg i ny og ne også i dag tenker jeg... hvordan får det men "chickenfingers"?Hørtes godt ut med den rapen
Hehe
hehehe du trenger assistanse da![]()
Alltid vært mer guttejente jeg daMye lettere å være med gutta syns jeg. Og da må man jo "oppføre" seg
![]()
Ikke i det hele tattjaja.. med dere online så er jo ikke det vanskelig![]()
Hehe...rekker ikke kjede deg ihvertfallVed siden av jobb og trening...![]()
hahaha dere får hjelpe hverandre.. hvis dere klarerMulig det, men mannen var litt for opptatt med sin egen kylling![]()
Mmm...hørtes godt utNom. Da er rullekebab og bacon og cheeseburger bestilt. Dagen derpå mat er snadderBarna spiste middag hos oldemora
![]()