Skravletråd :)

Graver dikka sjølv? Leigd gravemaskin?

Får låne gravemaskin av stesvigerfar, graving med maskin utføres av svigeronkel og legging av rør + graving for hånd gjør vi selv :D

Skjønner at jeg har hvert lite aktiv i helgen når skravletråden har økt med 30 sider siden sist jeg var her :P hahahaha

Får låne gravemaskin av stesvigerfar, graving med maskin utføres av svigeronkel og legging av rør + graving for hånd gjør vi selv :D

Me må heldigvis ikkje drenere huset da det ikkje er kjellar her, men me må drenere ein mur og det har eg ikkje lyst til fordi du får ikkje plass til ei gravmaskin der :P

Skjønner at jeg har hvert lite aktiv i helgen når skravletråden har økt med 30 sider siden sist jeg var her :P hahahaha
Hihi, har litt å ta igjen nå da:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Selvfølgelig har dere det!:D Ble dere ferdige da?

Ferdige nei!!
Nå er vi der vi trodde vi skulle begynne i går :p ble litt problemer med tette rør vekk fra huset osv, så vi har ikke gravd noe rundt huset enda bortsett fra en vegg for hånd :oops:

Jeg er 16 uker og opp 8 kg :( :(
Og jeg skulle vært der med deg :(
Hadde termin 3 mars :/ så jeg tar gjerne de 16 kiloene jeg ;)

Hvordan går det med marsgjengen? :D

Ferdige nei!!
Nå er vi der vi trodde vi skulle begynne i går :p ble litt problemer med tette rør vekk fra huset osv, så vi har ikke gravd noe rundt huset enda bortsett fra en vegg for hånd :oops:
Ja, ja...da har dere noe å pusle med utover uka da:p

HVOR har du vært ????

Back
Topp