Ingen store planer heldigvisRolig dag i dag, eller har dere noe sprell på gang?![]()
Dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen store planer heldigvisRolig dag i dag, eller har dere noe sprell på gang?![]()
Nei, er ikke forloverEr det du som er forlover også? Eller en annen rolle?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Så braGod morgen. Dagen lover godt![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Nææh...hva mener du???Ble det inntak av mye som ikke er så sunt i går, kanskje?
♡Jente 05.07.2013♡
Så koseligJeg har sett på hundefilm med poden i armkroken, koselig for det skjer sånn otrentlig aldri lenger.
Nå er han ute på vift igjen.
God morgenGod morgenHuset et nå ferdig rydda etter fest
Så nå bare vente til edru grensa kommer så man kan hente unger
Bra jeg slutta drikke 12 i natt da.
![]()
Hadde det veldig gøy jaGod morgen
Håper du hadde det gøy!
Å nei, så vondt?!Hadde det veldig gøy jaHelt til noen på puben kjørte en stol rett i foten og jeg fikk jo da dritvondt. Så da var det hjem
![]()
Ja. Menmen. Sånn går det innimellom når folk ikke kan danse, men tror de kanÅ nei, så vondt?!
Skikkelig uheldig du da..![]()
Ingen store planer heldigvis
Dere da?
Hadde det veldig gøy jaHelt til noen på puben kjørte en stol rett i foten og jeg fikk jo da dritvondt. Så da var det hjem
![]()
Vil tro du kjente den godt, ja!Ja. Menmen. Sånn går det innimellom når folk ikke kan danse, men tror de kanOg jeg sitter i veien visstnok hahaha. Ja. Var rett i foten i brakk for noen mnd siden og jeg fjerna krykkene for ei uke siden så
Var noe dritavondt ja
Så flinke dere er med dreneringenFortsetter graving her, og får vel lagt et par rør i dag![]()
Så flinke dere er med dreneringen![]()
Ja, mat må de haHehe takktakkOppstod noeb småproblemer med tette rør i går, men nå er vi på rett kjør igjen. Måtte bare grave opp mer enn vi hadde sett for oss
Får vel fikse litt mat til arbeidsgjenge her nå
Du gjør da?
Ja, mat må de ha
Jeg prøver å aktivisere 4 barn som kjeder seg....ikke lett når man er en smule redusert selv etter nattens festligheter
![]()
2, 3, 6 og 9Det hørtes ikke lett ut nei. Hvor gamle er de?
Noen ganger kan safta bli litt feil blandet....Nææh...hva mener du???![]()