Skravletråd :)

God morgen:D
Håper du hadde det gøy!
Hadde det veldig gøy ja :D Helt til noen på puben kjørte en stol rett i foten og jeg fikk jo da dritvondt. Så da var det hjem :)

Å nei, så vondt?!:confused:
Skikkelig uheldig du da..:(
Ja. Menmen. Sånn går det innimellom når folk ikke kan danse, men tror de kan :p Og jeg sitter i veien visstnok hahaha. Ja. Var rett i foten i brakk for noen mnd siden og jeg fjerna krykkene for ei uke siden så :p Var noe dritavondt ja

Hadde det veldig gøy ja :D Helt til noen på puben kjørte en stol rett i foten og jeg fikk jo da dritvondt. Så da var det hjem :)

Au! Håper det er bedre nå? ;)

Ja. Menmen. Sånn går det innimellom når folk ikke kan danse, men tror de kan :p Og jeg sitter i veien visstnok hahaha. Ja. Var rett i foten i brakk for noen mnd siden og jeg fjerna krykkene for ei uke siden så :p Var noe dritavondt ja
Vil tro du kjente den godt, ja! :confused:

Så flinke dere er med dreneringen:D

Hehe takktakk:D Oppstod noeb småproblemer med tette rør i går, men nå er vi på rett kjør igjen. Måtte bare grave opp mer enn vi hadde sett for oss :p
Får vel fikse litt mat til arbeidsgjenge her nå ;)

Du gjør da?

Hehe takktakk:D Oppstod noeb småproblemer med tette rør i går, men nå er vi på rett kjør igjen. Måtte bare grave opp mer enn vi hadde sett for oss :p
Får vel fikse litt mat til arbeidsgjenge her nå ;)

Du gjør da?
Ja, mat må de ha:D
Jeg prøver å aktivisere 4 barn som kjeder seg....:rolleyes: ikke lett når man er en smule redusert selv etter nattens festligheter:p

Ja, mat må de ha:D
Jeg prøver å aktivisere 4 barn som kjeder seg....:rolleyes: ikke lett når man er en smule redusert selv etter nattens festligheter:p

Det hørtes ikke lett ut nei. Hvor gamle er de?

Nå er vi på vei hjem fra badeland. Ungen har kost seg så mye og er utslitt. Vi har en unge som aldri sovner i bil, nå sovnet hun etter 5 minutter. Det har skjedd en gang før, og det var sist vi var på badeland.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp