Ja, det er fantastisk å se hvor mye hun koser seg. I dag funket det å legge henne 30 min tidligere enn vanlig også. Ikke et pip!Hehe...høres veldig morsomt ut![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er fantastisk å se hvor mye hun koser seg. I dag funket det å legge henne 30 min tidligere enn vanlig også. Ikke et pip!Hehe...høres veldig morsomt ut![]()
Teiteste regelen!!!Det er bare lov til å spise rester på søndager...
♡Jente 05.07.2013♡
Så kjipt..:/Ja de hadde problemer før i dag..
Da stikker jeg innom en tur!Her er det fullt da jeg var så kvalm i går
TuMmY LoVe
Så deilig daJa, det er fantastisk å se hvor mye hun koser seg. I dag funket det å legge henne 30 min tidligere enn vanlig også. Ikke et pip!
♡Jente 05.07.2013♡
Hva skal du ha?Veldig..
Flaks at jeg er ute å kjørerShell here I come
![]()
Hvilken sport??Tenk å leda ein kamp 10-1 for så å tape 15-16??? Skjønnar ikkje noko...
Hehe, låser døra når jeg inntar sofaenDa stikker jeg innom en tur!![]()
Å så deiligJa, det er fantastisk å se hvor mye hun koser seg. I dag funket det å legge henne 30 min tidligere enn vanlig også. Ikke et pip!
♡Jente 05.07.2013♡
Oj, totalsvikt eller?Tenk å leda ein kamp 10-1 for så å tape 15-16??? Skjønnar ikkje noko...
Overlever nok, men var så mange ting jeg hadde lyst til å handleSå kjipt..:/
Fin fin regel detTeiteste regelen!!!![]()
Oj, totalsvikt eller?
Nei nei nei, helt feilNei!!rester hver dag
TuMmY LoVe
Å så kjipt.Ja, det kan du trygt seia. Me har så få spelarar og ei var skada og ei var på tur. Fekk låna ei 99 og 01 spelar, med 99 spelaren vart skada. Så, dei var nok også litt sletne![]()