Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir han nok gladEg tenker å laga øl kalendar til gubben i år![]()
Gutt Februar 2014
![]()
God fredag til deg ogsåGOOOD FREDAG![]()
Altså, jeg fikk ikke 50 innlegg av å si natta, det var du som tok meg igjen med over 50 innlegg... Og sier du ikke har skravletGanske bra gjort å få 50 innlegg av å si natta![]()
Her hadde han blitt overlykkelige av colaflasker, hockeypucker og potetgull.Eg tenker å laga øl kalendar til gubben i år![]()
Gutt Februar 2014
![]()
HalloHalloooooo
Ønsker alle en god helg![]()
Her har helgen startet med en dagvakt for megVeslegutt har kost seg på lang trilletur med pappan sin
![]()
Haha...ok, sånn ja!Altså, jeg fikk ikke 50 innlegg av å si natta, det var du som tok meg igjen med over 50 innlegg... Og sier du ikke har skravletså du er veldig god på å få innlegg uten å skravle
![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja, hvertfall på degHaha...ok, sånn ja!
Rart med hvordan innlegg sniker seg på![]()
Goooood fredagsettermiddag til deg også. Hva blir det til middag?God fredagsettermiddag alle sammen![]()
Absolutt ikke
Bruker pausene til å skravle![]()
Her hadde han blitt overlykkelige av colaflasker, hockeypucker og potetgull.
♡Jente 05.07.2013♡
De jeg har sett har brukt papp, da de lukene de lager blir ikke ødelagt. Og ei forskjellig øl for hver dag, om han liker øl daSå er det jo bare pynte de. Ellers har jeg sett kassene er pynta, men ølflaskene har ei lang nisselue på seg
![]()
Sokker, boxere, hansker, deodorant, Flaxlodd, marsipan, belte, skjerf, verktøy, cd, gavekort på massasje o.l., parfyme, bilshampo![]()
Eg tenker å laga øl kalendar til gubben i år![]()
Gutt Februar 2014
![]()
God fredag til deg også
Gjort noe kjekt så langt i dag eller planer for kvelden?![]()
Ikke sånne hockeypucker... Sånne som har kommet som smaker likt som hockeypulverSpelar din hockey? Det gjer min og hadde nok blitt glad for hockey utstyr.
Gutt februar 2014
![]()
Altså, jeg fikk ikke 50 innlegg av å si natta, det var du som tok meg igjen med over 50 innlegg... Og sier du ikke har skravletså du er veldig god på å få innlegg uten å skravle
![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Haha...ok, sånn ja!
Rart med hvordan innlegg sniker seg på![]()
Ikke sånne hockeypucker... Sånne som har kommet som smaker likt som hockeypulverhan spiller ikke hockey.
♡Jente 05.07.2013♡
Ikke sånne hockeypucker... Sånne som har kommet som smaker likt som hockeypulverhan spiller ikke hockey.
♡Jente 05.07.2013♡