Leker med ungen... Ikke lenge igjen før kvelds for hun nå...Skjønner godt du sliter med å holde følge, men flink har du vært nå ihvertfall
Driver med i kveld da?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leker med ungen... Ikke lenge igjen før kvelds for hun nå...Skjønner godt du sliter med å holde følge, men flink har du vært nå ihvertfall
Driver med i kveld da?
Åh, så utrolig deiligJeg kom hjem til nyvasket og tomt husMann og barn er på bading med naboene.
He he ja, selv på en fredagSå bra! Selv på en fredag
♡Jente 05.07.2013♡
Deilig med nyvasket hus ja, men ikke at de har drattÅh, så utrolig deilig
♡Jente 05.07.2013♡
Det skjønner jeg. Da kan du ta deg noe kaldt å drikke og hvilke deg litt før dem kommer tilbake da. Du får vel et glimt før det skal soves i kveld?Deilig med nyvasket hus ja, men ikke at de har dratt![]()
Hehe...lusker opp hver eneste trådJa, hvertfall på degdu er en reserskravler, selv med stapp full timeplan og et stille forum...
♡Jente 05.07.2013♡
Idag ble det hjemmelaget pizzaGoooood fredagsettermiddag til deg også. Hva blir det til middag?
♡Jente 05.07.2013♡
Fikk gjort alt unntatt å vaske vinduerHar det blitt mange pauser da? Eller har du fått gjort mye av lista di![]()
Ønsker deg en super helgTitter innom for å ønske dere alle en riktig god helg![]()
Minner om at det er Moderator Sølvi som har vakt denne helgen. Kontakt henne om det skulle være noe![]()
Du er flinkTakk for det! Jeg har aldri klart å holde følge med ronja før, så det er litt moro når det går. Går litt sport i det...
♡Jente 05.07.2013♡
Hører da alltid på dereHe he ja, du må høre på oss vet du.
Supert, da skal jeg søke dem oppDet kan man, ebay er desidert mye billigere
Takk for detGod ettermiddag
Håper alle får en fin helg
Sent from my iPhone using BV Forum
TakkKan finne snart jeg, den ene er utsolgt, men kan få den andre
Så herlig daJeg kom hjem til nyvasket og tomt husMann og barn er på bading med naboene.
Takk for detTakk for det
Håper du får en flott helg også!
Rolig kveld her. Klar for middag og fotballkamp nåHeisannhva gjør dere i kveld?
TuMmY LoVe
Det er jo skikkelig godtIdag ble det hjemmelaget pizza![]()
Slappe helt avRolig kveld her. Klar for middag og fotballkamp nå
Enn du?
Sent from my iPhone using BV Forum